پیکر پاک و مطهر شهید ستوان دوم 'اسحاق سیاسر مقدم' از نیروهای مرزبانی سراوان که در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسیده بود امروز/سه شنبه/ با حضور گسترده مردم شهرستان زابل و مسوولان استانی در زادگاهش روستای کرباسک تشییع و خاکسپاری شد.

 پیکر مطهر مرزبان شهید سیستان و بلوچستان تشییع شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار ایرنا پیکر پاک شهید سیاسر مقدم از نیروهای مرزبانی سیستان و بلوچستان با حضور علما، روحانیون، مسوولان، فرماندهان و کارکنان مرزبانی، فرمانداران شهرستان های هامون، هیرمند، زابل و زهک و قشرهای مختلف مردم پس از اقامه نماز در زادگاهش روستای کرباسک زابل تشییع و خاکسپاری شد.
شهید سیاسر مقدم متولد 1359 از نیروهای هنگ مرزی سراوان بود که در درگیری با قاچاقچیان موادمخدر سحرگاه روز هشتم تیر در منطقه مرزی سراوان به شهادت رسید و از این شهید بزرگوار دو فرزند پسر به یادگار مانده است.
جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و آگاه شدن از قصد یک باند سوداگران مرگ برای انتقال محموله موادمخدر به داخل کشور سحرگاه روز گذشته /دوشنبه/ پس از محاصره سوداگران مرگ با آنان درگیر شدند.
سرهنگ محمد ملاشاهی افزود: در این درگیری قاچاقچیان مسلح که توان مقابله با آتش پرحجم نیروهای مرزبانی را نداشتند با برجای گذاشتن محموله موادمخدر با استفاده از کوهستانی بودن منطقه به عمق خاک کشور پاکستان متواری شدند.
جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات علاوه بر یک هزار و 670 کیلوگرم موادمخدر همچنین چهار دستگاه خودرو تویوتا، سه دستگاه موتورسیکلت و تعدادی دواب (چهارپایان) کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به اینکه در این عملیات ستوان دوم اسحاق سیاسر مقدم به خیل شهدا پیوست، گفت: دستگیری چهار نفر متهم از دیگر موفقیت های این عملیات بود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.