بازیگر توانمند سینما و تلویزیون کشور گفت: بازی در فیلم سینمایی "مترسک عاشق "به کارگردانی اقای دلخانی آخرین پیشنهاد کاری من است که شاید در آن بازی کنم.

پیشنهاد بازی در"مترسک عاشق " را دارم/ دنبال کوچه های دوران بچگی ام

به گزارش قدس آنلاین، رضا توکلی در حاشیه برنامه افطار صدا و سیمای خراسان رضوی با بیان اینکه روزهای خوش کودکی را به همراه پدر بزرگ در کوچه سرشور از محله های قدیمی و تاریخی مشهد گذارنده است؛ افزود: من در این شهر به دنبال کوچه پس کوچه های دوران بچگی ام هستم؛ همان کوچه پس کوچه هایی که بابا بزرگ برای اقامه نماز جماعت صبح ما را از آن عبور می داد و در برگشت نان خراسانی برای صبحانه می خرید.

وی ایجاد نشاط همراه معنویت را در برنامه سفره های همدلی مثبت ارزیابی و گفت: انسان مومن باید بشاش و خنده رو باشد و دین هیچ مشکلی با نشاط و شادابی ندارد و در احادیث بسیاری نیز به آن سفارش شده است.

این کارگردان و بازیگر برجسته کشور از حضورش در مشهد ابراز خرسندی کرد و افزود: این شهر در شبها نیز زنده و حس امنیت در آن جاری است و به نظر من این شهر، شهر اول دنیا در همدلی هاست.

این بازیگربرجسته کشور مشهد را تداعی کننده عشق و معرفت دانست و گفت: در شهر مشهد به واسطه وجود بارگاه رضوی زائران و گردشگران با هیچگونه کمبودی مواجه نخواهند شد و هیچگاه احساس تنهایی نخواهند کرد

توکلی همچنین حضور بخش خصوصی در فیلم سازی و بویژه صنعت سینما را ضروری دانست و گفت: سرمایه گذاری موسساتی مانند موسسه اعتباری نور در ساخت آثار فاخر فرهنگی کشور تاثیر گذار است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.