رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید در رای کمیته استیناف برگزاری مجدد دیدار پلی‌آف در نظر گرفته نشده است.


کفاشیان: سازمان لیگ تصمیم می‌گیرد پلی‌آف برگزار شود یا خیر

علی کفاشیان در گفت‌وگو با  ایسنا و تسنیم با بیان این که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد تخلف باشگاه راه‌آهن در استفاده از بازیکن این تیم رای داده و قرار است این رای به سازمان لیگ ابلاغ شود، اظهار کرد: در رای کمیته استیناف برگزاری مجدد دیدار پلی‌آف به منظور مشخص شدن تیم‌های سقوط کننده در نظر گرفته نشده است.

وی ادامه داد: باید هرچه سریع‌تر در این مورد تصمیم‌گیری شود؛ چرا که زمان زیادی تا برگزاری پانزدهمین دوره لیگ برتر باقی نمانده است و تا حدود 30 روز دیگر بازی‌ها آغاز می‌شود. بنابراین باید سروشکل مسابقه‌ها هر چه زودتر مشخص شود. بنابراین در همین رابطه قرار است با کمیته استیناف جلسه‌ای برگزار شود تا در این رابطه تصمیم‌گیری کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به این که کمیته استیناف رای خود را صادر کرده است، اظهار کرد: باید ببینیم بر اساس این رای که قرار است به سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقه‌های آن ابلاغ شود، سازمان لیگ چه تصمیمی درباره برگزاری مجدد دیدار پلی‌آف اتخاذ می‌کند و این که آیا بر اساس این رای نیاز به برگزاری دیدار مجدد پلی‌آف هست یا خیر. بنابراین باید منتظر باشیم تا هرچه سریع‌تر در این رابطه تصمیم‌گیری شود.

رای پرونده تبانی مس هنوز بلاتکلیف و ممکن است با اثبات تخلف تیم دیگری به جای مس در دیدار پلی‌آف حاضر شود. بدین صورت اصلا مشخص نیست آیا ماهیتا دیدار پلی‌آف برگزار می‌شود یا خیر و این که آیا تیم مس صلاحیت حضور در دیدار پلی‌آف را دارد؟ کفاشیان در این باره اظهار کرد: منتظر نظر کمیته اخلاق در ارتباط با پرونده مس کرمان در لیگ یک هستیم. آنها هنوز نظرشان را اعلام نکرده‌اند و قرار است به زودی این رای اعلام شود. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم کمیته اخلاق چه رایی را صادر خواهد کرد.

وی همچنین درباره صحبت‌های صبح امروز محمد دادگان مبنی بر این که فوتبال ایران در حال حاضر در بدترین شرایط خود به سر می‌برد و نیز این که مسئولان قصد دارند پرسپولیس و استقلال را تضعیف کنند، بیان کرد: صحبت‌های دادگان را نشنیده‌ام. نمی‌دانم او چه مطالبی را عنوان کرده است و به هیچ وجه در مورد صحبت‌هایش قضاوتی نمی‌کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.