سینا حسینی: پرویز مظلومی با چالشهای بزرگی در استقلال روبه‌روست، اما وی معتقد است که بدون توجه به این مسایل کارش را پیش می برد و اصلاً مهم نیست منتقدان چه عقیده‌ای داشته باشند.

رحمتی برای مظلومی بازیکن جذب می‌کند؟!

تقابل زودهنگام پرویز مظلومی و منتقدان دانه درشت او زمینه را برای انتشار اخبار پرحرف و حدیث در رابطه با عملکرد کادر فنی فراهم کرد، به همین دلیل پس از انتشار اخبار مرتبط با دلایل کدورت در روابط فرهاد مجیدی و پرویز مظلومی، حالا در تازه‌ترین اخبار مرتبط با عملکرد کادر فنی استقلال در فصل نقل و انتقالات، گفته می شود، دروازه‌بان خبرساز باشگاه استقلال در یارگیری‌ آبی‌های پایتخت نقش کلیدی را ایفا می‌کند. به همین دلیل پروسه جذب جواد نکونام با مشکل روبه‌رو شده است.

شایعه شده است، سیدمهدی رحمتی برای حضور در باشگاه استقلال برای پرویز مظلومی چند شرط تعیین کرده که سرمربی استقلال این شرطها را پذیرفته تا دروازه‌بان سابق دوباره با این باشگاه قرارداد امضا کند.

اما شرطهایی که سیدمهدی رحمتی برای پرویز مظلومی تعیین کرده بود، چه بود؟ گفته می شود، سیدمهدی رحمتی جذب سیدجلال حسینی و حاج محمدی و بستن بازوبند کاپیتانی را جزو ضرورت عقد قرارداد خود تعیین کرده که گویا این مسأله مورد موافقت مظلومی قرار گرفته است، اما با این وجود، سرمربی آبی‌ها این مسأله را رد می‌کند و مدعی است، در پروسه نقل و انتقالات از هیچ بازیکنی خط نگرفته است.

اما منتقدان برای اثبات ادعای خود اتفاقات نخستین جلسه حضور سیدمهدی رحمتی در تمرین استقلال را دلیل اصلی این اتفاقات می دانند، گویا وقتی رحمتی سر تمرین استقلال حاضر شد و با لباس شخصی سراغ آبی پوشان رفت، امین حاج محمدی، اولین کسی بود که نزد رحمتی رفت و با او دست داد، اما رحمتی با حاج محمدی به گونه‌ای برخورد کرد که انگار طی روزهای اخیر با هم بودند. آنها حتی روبوسی هم نکردند تا این شایعه قوت بگیرد که رحمتی، حاج محمدی را به استقلال آورده است.

پیش از این شایعه شده بود، استقلالِ مظلومی را رحمتی می بندد و حاج محمدی و جابر انصاری با نظر مستقیم او جذب شده‌اند.

در رابطه با ماجرای سیدجلال حسینی هم منتقدان به مصاحبه روز سه‌شنبه این بازیکن با یکی از روزنامه‌های ورزشی اشاره می‌کنند و مدعی هستند سیدجلال حسینی به اندازه‌ای مطمئن درباره علاقه مظلومی بابت حضورش در جمع استقلالی‌ها سخن گفته است که خیلی‌ها او را از هم اکنون یکی از بازیکنان استقلال در فصل پانزدهم می دانند.

حالا پرسش این است که آیا واقعاً رحمتی در استقلال نقشی فراتر از یک کاپیتان دارد و تیم می‌بندد؟ آیا مظلومی که تنها به این دلیل نکونام را نخواست که عده‌ای زیرآب جواد را زدند و گفتند، اگر او را به استقلال برگردانی، خودش می‌خواهد قرارداد ببندد، حالا قبول کرده رحمتی برایش تیم ببندد؟! البته این مسایل درحال حاضر گمانه‌زنی رسانه‌ای است، اما سکوت پرویز مظلومی در رابطه با اتفاقات اخیر و شایعات منتشر شده در رسانه‌های خبری، بسیار ابهام برانگیز و عجیب است!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • linda IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    3 0
    اینهمه دشمنی با رحمتی بخاطر چیست.شاید چون با باند مافیایی کی روش نساخت اینجور علیه اش جبهه گرفته میشود.