حمیدرضاعرب:  تهديدهاي كرار جاسم، هافبك عراقي استقلال تمامي ندارد. ...

 قراردادم را بالا نبريد، به تمرين نمي‌آيم!

 اين بازيكن كه فصل چهاردهم براي استقلال دردسرهاي زيادي از جمله غيبت شبهه برانگيز در داربي رفت و محروميتهاي پي در پي را ايجاد كرد، اين فصل نيز كارش را با حاشيه سازي آغازكرده است.

كرار با وجود آنكه اعلام شد، بازيكناني كه با استقلال قرارداد دارند، بايد به تمرين بيايند، اما ازحضور در تمرينات تيمش خودداري كرده است. هافبك عراقي از طريق مديربرنامه هايش كه فردي ايراني، اما آشنا به زبان عربي است، از استقلالي‌ها خواسته به قرارداد فصل گذشته‌اش بيفزايند.

فصل قبل قراردادي كه با كرار نوشته شده، به ارزش 300هزار دلار بود كه عقد چنين قراردادي منتقداني داشت، اما بازي‌هاي نسبتاً خوب كرار در ابتداي ليگ سبب شد صداي منتقدان قدري فروكش كند. با اين حال كرار در ادامه ليگ چهاردهم به لحاظ اخلاقي رفتارمناسبي نداشت و مدام براي استقلال حاشيه ايجاد كرد كه همين رويه سبب شده حتي برخي از پيشكسوتان باشگاه استقلال خواستار كنارگذاشتن اين بازيكن ازاستقلال شوند.

كرار جاسم نمي‌خواهد از استقلال برود. او مي‌داند كه با استقلال قرارداد دارد و به لحاظ قانوني جدايي‌اش غيرممكن است، اما سعي مي‌كند آن مبلغي را كه فصل قبل توافق كرده بود، بالاتر ببرد.

كرار يك هفته پيش در مصاحبه با يكي از سايتهاي عربي مدعي شد، از تيمهاي ايراني از جمله سپاهان پيشنهاد دارد، اما حسين فركي في الفور ادعاي اين بازيكن را رد كرد و گفت:« كرار در فهرست سپاهان قرار ندارد.»

كرار از يك پيشنهاد آلماني هم گفته بود كه اين به رؤيا مي‌ماند تا حقيقت.

كرار مي‌داند كه فصل بعد هم در استقلال خواهد بود، اما سعي مي‌كند دستمزدش را بالا ببرد. او محاسباتي كرده و اطلاع كافي از وضعيت ليگِ بدون بازي ساز ايران دارد و به همين دلیل مي‌كوشد با در منگنه قرار دادن استقلال به آنچه مي‌خواهد دست يابد. مدير برنامه‌هاي اين هافبك عراقي در مذاكرات خود با باشگاه استقلال خواستار افزايش 200هزار دلاري قرارداد بازيكن خود شده است، اما استقلالي‌ها حاضر به پرداخت چنين پولي نيستند و به وكيل كرار جاسم پيشنهاد داده اند كه با پذيرش برخي بندهاي مالي در قراردادش در تمرينات حاضر شود.

اين عراقي به خوبي مي‌داند كه اگر قرار باشد به اين بندها اكتفا كند، آخر فصل پولي دستش را نمي‌گيرد و بايد در همين ابتدا هر آنچه را مي‌خواهد، از باشگاه استقلال مطالبه كند تا در انتهاي فصل زانوي غم بغل نگيرد. استقلالي‌ها با كرار جاسم در كش و قوس هستند و نمي‌پذيرند كه دراين اوضاع نداري، پولي روي قرارداد بازيكني بگذارند كه رفتار درستي ندارد و هرگز سربه راه نيست.

 شايد اگر كرارجاسم بازيكن خوش اخلاق و درستي بود، استقلالي‌ها قدري سركيسه را دراين شرايط بي پولي شل مي‌كردند، اما واقعيت این است که باشگاه استقلال پولي در کیسه ندارد كه بخواهد به هر ساز كرار برقصد. هافبك عراقي غيرمستقيم به گوش استقلالي‌ها رسانده تا خواسته‌هايش تأمين نشود، به تمرين نمي‌آيد. احتمالاً او به همين منوال ادامه خواهد داد و با روشي كه درپيش گرفته، جلو مي‌رود، اما درنهايت او مجبوراست با استقلال استارت بزند و يا اگر مي‌خواهد جدا شود، بايد به واسطه قراردادي كه با آبي‌ها منعقد كرده، رضايت اين باشگاه را جلب و سپس تيم بعدي‌اش را معرفي كند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    1 0
    چقدراین بشر دروغ میگه پارسال که میگفت رىال مادرید میخادش
  • امیر IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    1 0
    ولش کنین مگه آدم قحطی که چسبیدین به یه همچی آدم پرمدعا و پر توقع اگه تیمی بخواد با همچی آدمایی بالا بره و صعود کنه بهتره که اصلا همچی اتفاقی نیفته
  • وحید IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    1 0
    بابا ولش کنید بره این بازیکن بی اخلاق رو بخدا پارسال کمر تیمو با حواشیش شکست گابریل رو بگیرید خیلی بازیکن خوب و سرزنده ای هست تازه حاشیه هم نداره
  • اسد IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    5 0
    مسولین استقلال لطفا جذبش نکنید بزارید هر جا میخاد بره-بره.رئال مادرید .بایرن مونیخ