اخبار ويژه /اخراج خبرنگار آمریکایی از جلسات مذاکرات

اخراج خبرنگار آمریکایی از جلسات مذاکرات

فارس: مقامهای آمریکایی، خبرنگار پایگاه خبری فری بیکن را که منتقد دولت آمریکا در مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 است، از پوشش اخبار مربوط به این مذاکرات اخراج کردند.

 

درگذشت مصدوم حادثه هتل تارای مهاباد

ایرنا: فرماندار ویژه مهاباد از درگذشت مصدوم حادثه هتل تارای این شهرستان خبرداد وگفت: این فرد در حادثه آتش سوزی هتل تارای این شهرستان مجروح شد و به دلیل شدت جراحات وارده به یکی از بیمارستانهای شهرستان ارومیه اعزام و در آنجا به کما رفت.

جعفرکتانی گفت: تلاش تمامی پزشکان متخصص این بیمارستان به جایی نرسید و این فرد روز دوشنبه فوت کرد.

 

آماده بازگشت به بازار ایران باشید

قدس آنلاین: برخی منابع به خبرگزاری رویترز گفته‌اند، فرانسه که سخت‌گیرترین عضو گروه 1+5 در مذاکرات هسته‌ای است، از شرکتهایش خواسته خود را برای بازگشت به بازار ایران آماده کنند.

 

بازداشت 500 روزهخوار در شیراز

ایسنا: کشاورز، معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون با 500 متخلف در طرح مقابله با هنجارشکنی و روزه‌خواری در این شهرستان توسط بسیج و نیروی انتظامی برخورد شده است.

 

فهرست 500 نفره، رفع مسؤولیت بود

میزان: حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور با ابراز گلایه از بانک مرکزی، درمورد ارسال فهرست 500 نفره بدهکاران بزرگ بانکی بدون اطلاعات کافی گفت: بانک مرکزی در یک لیست 500 نفری اسامی این بدهکاران را اعلام کرد، اما مشخصاتی از میزان مبلغ، بانکها، تسهیلات دریافتی، وثیقه‌های اخذ شده و اینکه تا کنون چه اقدامی را برای وصول مطالباتش انجام داده است، ارایه نکرد.

 

 

بذرپاش: نگفتم نامه ای آمده

گروه سیاسی: مهرداد بذرپاش در واکنش به انتقاد سخنگوی دولت از انتشار خبر پیام اوباما، با انتشار یک متن دست نویس در صفحه اینستاگرام خود تأکید کرد: بنده هیچگاه از عنوان «نامه» در خبر اعلامی استفاده ننموده ام و هیچگاه به مخاطب پیام هم اشاره ای نکرده ام.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.