دزدان حرفه‌ای که با زاغ‌زنی در برابر بانک‌ها طعمه‌هایشان را شکار می‌کردند، دایی و خواهرزاده بودند. به گزارش خبرنگار شوک، ششم تیرماه سال جاری مأموران کلانتری ۱۵ رجایی‌شهر هنگام گشتزنی در بلوار انقلاب کرج به دو موتورسوار برخوردند که کیسه سفیدرنگی در دست داشته و برخلاف جهت خودروها با سرعت حرکت می‌کردند.

زاغ‌زنی‌های دایی و خواهرزاده برای سرقت‌های خیابانی

به نوشته ایران،مأموران پلیس دستور توقف به دو جوان مرموز دادند و آنان با رها کردن موتورشان با پای پیاده خواستند تا فرار کنند.دزدان که از تیزبینی پلیس شوکه شده بودند، وقتی مأموران را در یک‌قدمی خود دیدند، با چاقو به سمت آنان حمله‌ور شدند و با واکنش سریع مأموران و حرکات رزمی آنها چاره‌ای جز تسلیم ندیدند.

«حمید» و «محمود» که دایی و خواهرزاده هستند، وقتی در بازرسی بدنی از سوی پلیس یک چک سرقتی به ارزش 3 میلیون و 379 هزار تومان به دست آمد، پرده از کیف‌قاپی‌های خیابانی برداشتند.ح

مید که بتازگی از زندان آزاد شده و روی بدنش نیز آثاری از اصابت گلوله دیده می‌شود، گفت: تاکنون با روش زاغ‌زنی از 15 نفر در کرج کیف‌قاپی کرده‌ایم.وی ادامه داد: ابتدا با زاغ‌زنی در جلوی در بانک‌ها افرادی که پول زیادی همراه داشتند را شناسایی می‌کردیم و در زمان مناسب و هنگام خروج سوژه‌ها از بانک پول همراه آنها را هدف سرقت قرار می‌دادیم.

وی ادامه داد: در صورتی که طعمه‌هایمان پیاده بودند اقدام به قاپیدن کیف همراه یا کیسه‌ای که حاوی پول بوده می‌کردیم و گاهی نیز وقتی آنها کیف‌هایشان را داخل خودروشان می‌گذاشتند، آنها را تعقیب کرده و در هر نوع توقفی از فرصت استفاده کرده و دست به سرقت کیف‌هایشان می‌زدیم.اعترافات این دو کیف‌قاپ در حالی بود که همزمان با دستگیری آنها مردی خودش را به واحد گشت کلانتری رساند و ادعا کرد حمید و محمود دقایقی پیش 15 میلیون تومان پول را از وی با خروج از بانک به سرقت برده‌اند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.