قدس آنلاین – رها واعظی: سامسونگ در اوایل سال جاری اعلام کرده بود که قصد دارد گوشی های مجهز به سیستم عامل Tizen را وارد بازار کند.

برنامه ی امسال سامسونگ برای گوشی های بیش تر با سیستم عامل Tizen

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سیستم عامل تازه ساخته شده ی Tizen توسط سامسونگ، قرار است رقیب جدی و سرسختی برای آندروید باشد.

در حالی که کره ی جنوبی در حال ساخت تکنولوژی های قدرتمند، پوشیدنی ها و لوازم الکتریکی هوشمند و تلویزیون های هوشمند دارای سیستم عامل می باشد، از توسعه ی سیستم عامل جدید خود نیز دست برنداشته است.

البته سامسونگ هنوز نتوانسته است، ادعای خود را مبنی بر ارائه ی چندین گوشی با سیستم عامل جدید Tizen محقق کند و از ابتدای سال جاری تا کنون تنها گوشی هوشمند Z1 خود را، آن هم تنها در هند، بنگلادش و سریلانکا قابل بهره برداری کرده است.

در حال حاضر سامسونگ اعلام کرده است که همه چیز برای آغاز بهره برداری رسمی و جهانی از سیستم عامل Tizen آماده است و تا پایان سال گوشی های بیش تری با این سیستم عامل عرضه خواهد کرد.

البته به گفته ی سامسونگ این گوشی ها دارای قیمت های مختلف خواهند بود.

هنوز جزییات دیگری از توسعه ی این گوشی های دارای سیستم عامل های جدید در آمریکا یا انگلستان منتشر نشده است و تنها اعلام شده است که برای کشورهای در حال توسعه قابل بهره برداری خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.