۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 292966

«رضا رویگری» بازیگر سینما و تلویزیون با انتقاد از انتشار اخبار دروغ درباره هنرمندان گفت: زنده ام و نمی دانم چرا برخی اصرار به کشتن من در فضای مجازی دارند.

رضا رویگری: زنده ام

رویگری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره شایعات اخیری که درباره مرگ وی در فضای مجازی منتشر شده با ابراز گلایه از انتشار چنین اخباری گفت: از زمان انتشار این دروغ تاکنون از سراسر کشور و حتی خارج از ایران دوستانم با نگرانی با من تماس گرفته اند. نمی دانم کسانی که این اخبار را منتشر می کنند، می دانند حق الناس این استرسی که در بین اقوام من ایجاد می کنند، چیست؟

وی با اشاره به اینکه متاسفانه هر کسی این روز ها برای خود در خانه اش یک سایتی راه اندازی کرده و هر خبر را می خواهد منتشر می کند، افزود: از مسئولان می خواهم شرایطی را برای نظارت بیشتر در این زمینه ایجاد کنند تا جلوی این گونه خبرهای کذب گرفته شود.

رویگری ادامه داد: متاسفانه این چندمین بار است که اخباری اینچنینی درباره من در فضای مجازی به دروغ منتشر می شود و هر بار استرس بسیار زیادی برای خانواده ام که دور از من زندگی می کنند، به وجود می آورد.

بازیگر سریال مختار نامه تاکید کرد: این بار حتما این موضوع را از طریق پلیس پیگیری خواهم کرد تا کسانی که تفریحشان کشتن هنرمندان به دروغ درفضای مجازی است را شناسایی کنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت جدید سینمایی و روند درمان خود نیز گفت: فعلا در هیچ پروژه ای کار نمی کنم و بیشتر در منزل به استراحت و آب درمانی می پردازم.

رضا رویگری متولد 6 دی 1325، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است. او همچنین در حرفهٔ نقاشی نیز فعال بوده و در سال های اخیر در نمایشگاه هایی در ایران و آمریکا، آثارش را به نمایش گذاشته است.

وی خواننده سرود معروف ایران ایران (الله الله) در اول انقلاب است که بخشی از شهرتش به همین سرود بر می گردد.

رویگری تاکنون سه آلبوم موسیقی با نام های از عشق گفتن و غوغا و کازابلانکا به بازار هنر عرضه کرده است.

وی علاوه بر بازی در سریال های متعدد تلویزیونی در برخی از آثار سینمایی از جمله قرار بعدی همانجا، راه بهشت، صداست که می ماند، اخراجی ها 3، شور شیرین، زمهریر، موج سوم، چشمک، دل شکسته، قرنطینه، مجنون لیلی، جنایت و جنحه، بوتیک، شک، مسافر ری، جوانی، شیخ مفید و بلوف به ایفای نقش پرداخته است.

رویگری همچنین در سریال های تلویزیونی چون معصومیت از دست رفته، معراجی ها، مدینه، زمانی برای عاشقی، تاوان، دارا و ندار، مختارنامه، به کجا چنین شتابان، پول کثیف و محله برو بیا بازی کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.