رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه سرپرست استانداری فارس امروز منصوب می‌شود، گفت: این استان نیازمند استاندار عمرانی است نه استانداری که نگاه سیاسی داشته باشد.

سرپرست استانداری فارس امروز منصوب می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با تایید استعفای استاندار فارس اظهار داشت: با مذاکراتی که با رئیس جمهور و وزیرکشور صورت گرفته تاکید نمایندگان استان فارس بر این است تا استانداری برای این استان انتخاب شود که نگاه عمرانی و توسعه‌ای به زیرساخت‌های استان داشته باشد.

نماینده جهرم با بیان اینکه فردی می‌تواند استانداری شایسته برای استان فارس باشد که به‌ دنبال توسعه زیرساخت‌های استان فارس در بخش‌های بزرگراهی، آزادراهی و رونق به توسعه صنعتی باشد تصریح کرد: امروز استان فارس با خشکسالی و کمبود شدیدآب مواجه شده که باید در این عرصه قدم‌هایی برای رفع مشکلات موجود برداشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس همچنین با اشاره به اینکه این استان در زمینه اشتغال وضعیت مناسب نداشته و از بیکاری رنج می‌برد که باید برای ایجاد اشتغال استان تلاش شود، خاطرنشان کرد: استان فارس استانی پهناور و تاثیرگذار در کشور است و باید استانداری بومی و عمرانی برای این استان انتخاب شود.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: انتصاب استاندار بومی مورد تاکید نمایندگان استان است و باید فردی در مسئولیت استانداری فارس منصوب شود که با نگاه عمرانی و اشرافیت به استان رونق و عمران را در استان دنبال کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.