مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: از حداکثر ظرفیت تولیدات داخلی در حوزه انرژی استفاده می‌کنیم.

استفاده از حداکثر ظرفیت تولیدات داخلی در حوزه انرژی
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری فارس، حبیب‌الله صادقی در بازدید از واحدهای تولیدی دانش بنیان اظهار کرد: از حداکثر ظرفیت تولیدات داخلی در حوزه انرژی استفاده می‌کنیم و آماده اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک با شرکت‌های فن‌آورانه و دانش بنیان هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در جمع تولیدکنندگان جوان، صاحب ایده و دانش بنیان افزود: از اینکه توانسته‌اید بخش مهمی از نیاز صنعت گاز استان و کشور را در تنگناهای سیاسی، اقتصادی چند سال اخیر به دوش بکشید و با تولیدات خود چرخ صنعت را بچرخانید خرسندم و از شما می‌خواهم همچون گذشته پر تلاش این جهاد مقدس را ادامه دهید.

صادقی گفت: شرکت گاز خراسان رضوی هم‌اکنون در حوزه اندازه‌گیری و طراحی یک کنتور بومی گاز علاقه‌مند به همکاری با شرکت‌های دانش بنیان است تا بخشی از نیاز خود در زمینه کنتورهای گاز جدید و ایستگاه‌های اندازه‌گیری و تقلیل فشار را تامین کند.

همچنین سید حسن علم‌الهدایی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان نیز از بازدید مدیران شرکت گاز خراسان رضوی استقبال کرد و گفت: در پارک علم و فناوری 230 شرکت فعال حضور دارند که از این میان 33 شرکت به صورت تخصصی در حوزه انرژی مشغول فعالیت هستند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.