قدس آنلاین یزد - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان بیش از ۱۹ تن آرد بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان توزیع شد.

۱۹ تن آرد  بین نيازمندان كميته امداد استان یزد توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، "سیدجلال حسینی"با بیان این خبر اظهار داشت :  19 تن آرد با هزینه‌ای بالغ بر 151 میلیون ریال از محل وجوه کفارات از سوی دفتر آیت الله سید محمدرضا مدرسی طباطبایی یزدی از فقهای شورای نگهبان به این نهاد تحویل داده شد که بین نیازمندان توزیع شد.

وي افزود: این میزان آرد بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان‌های ابرکوه، تفت، خاتم و مهریز توزیع شده است.

حسيني تصريح كرد: فقر از مهمترين مسائل و دردهاي جوامع بشري است كه اسلام و مباني ديني هم به عنوان ايدئولوژي الهي و بينش توحيدي بر آن تاكيد دارد تا وجود فقر از جامعه ريشه‌کن شود.

وی خاطرنشان ساخت : بسياري از افراد نيازمند و محروم جامعه قادر به تأمين هزينه‎‎هاي بالاي معيشتي خود نيستند و اين نهاد در خصوص بر طرف کردن مشکلات محرومين با همت و همراهي خيرين، خود را مسئول مي‌داند تا بتواند از توسعه وافزايش فقر در جامعه جلوگيري کند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان افزود: کلیه پایگاه ها و دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آماده دریافت وجوهات شرعی مؤمنان برای هزینه کرد در راستای کمک به نیازمندان و مددجویان است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.