قدس آنلاین یزد - معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری کل استان یزد گفت: واحد رفاه و تعاون این دادگستری در مهرماه سال گذشته با دستور رئیس کل دادگستری استان تشکیل و شروع به کار کرد.

واحد رفاه و تعاون در دادگستری کل استان یزد تشکیل شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد، عباسعلی امینی با تأکید بر تامین رفاه کارکنان دادگستری اظهار داشت : ایجاد امکانات لازم برای رفاه کارکنان از مباحث اساسی سازمانهای امروزی است زیرا که تأثیر زیادی در شکل گیری انگیزه ها، پتانسیل و بهبود عملکرد یک سازمان دارد.

وی خاطرنشان ساخت: استفاده کارکنان از تفریحات سالم ارتقای روحیه کاری آنان را به دنبال دارد که این امر منجر به افزایش بهره وری کاری می‌شود.

امینی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط واحد رفاه و تعاون دادگستری یزد جهت رفاه حال کارکنان افزود: به منظور توسعه تسهیلات رفاهی با هماهنگی مراجع ذی ربط با مجموعه های فرهنگی، ورزشی، تفریحی، و فروشگاههای مختلف از جمله  نظیر پوشاک فروشی، لوازم خانگی، صوتی و تصویری و .. قراردادهای جهت تخفیف اجناس منعقد شده است.

 وی برنامه ریزی و نظارت بر انجام امور مربوط  به تسهیلات بانکی همانند وام‌های قرض الحسنه و همچنین انعقاد با فروشگاه زنجیره ای رفاه و امکان خرید در کل کشور با ارائه رفاه کارت به پرسنل از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این واحد عنوان نمود.

امینی تصریح کرد : مهمانسرای دادگستری استان یزد نیز در مشهد مقدس جهت استفاده کارکنان در سفر زیارتی به مشهد  آمادگی پذیرایی دارد  و زمینه ای فراهم شده تا کارکنان از مهمانسراهای دادگستریهای سراسر کشور در سفر به  نقاط مختلف از آنها استفاده کنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.