قدس آنلاین- تبریز: رئیس بازرسی انتظامی آذربایجان‌شرقی از رد رشوه ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال حامل حشیش و تریاک توسط سه مامور وظیفه‌شناس یگان امداد تبریز خبر داد.

رشوه ۱۱ میلیون ریالی حامل حشیش کارساز نشد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اکبر رحیمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برابر گزارش فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز اکیپ گشت موتورسواری یگان امداد شهرستان به سراکیپی گروهبان هادی قره‌داغی به همراه گروهبان سیاب ابراهیمیان و گروهبان ناصر برزگر حین گشت‌زنی درحوزه کلانتری 22 تبریز به یک نفر که با رؤیت اکیپ گشتی متواری شد مشکوک شده و نامبرده را تعقیب می‌کنند.

وی ادامه داد: در نهایت فرد مظنون در داخل تعمیرگاه موتورسیکلت دستگیر شده و در حین بازرسی بدنی از وی مقادیری مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک کشف می‌شود.

رحیمی افزود: متهم جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری 22 تبریز منتقل شده و در طول مسیر جهت فرار از چنگ قانون و تطمیع مأموران مبلغ 11 میلیون و 100 هزار ریال به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد می‌دهد که پس از توجیه در خصوص عواقب رشوه دهنده با اکراه آن را در جیب مأموران می‌گذارد که توسط مأموران صورت جلسه و مبلغ پیشنهادی ضمیمه صورتجلسه شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری 22 تبریز و از آن طریق تحویل دادسرا شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مالک مردان سقین سرا IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    خداقوت هادی جان خداپشت پناهت باشه شهدان رابا کارت خوشنودکردی! ای کاش درهمه ارگانهای کشورمان خادمینی مخلص ماننده تو داشت