قدس آنلاین-ایلام: در اتفاقی نادر و غیر معمول مراسم تودیع و معارفه مدیران کل امور اقتصاد و دارایی استان ایلام در سکوت کامل و بدون حضور مدیران ارشد استان و دستگاه های اجرایی صورت گرفت.

تودیع و معارفه مدیران کل امور اقتصاد و دارایی ایلام در سکوت!

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، در این مراسم که سه شنبه هفته جاری و در سالن کنفرانس اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان ایلام برگزار گردید، در اقدامی تأمل برانگیز هیچ یک از مدیران کل دستگاه های اجرایی و اصحاب مطبوعات و رسانه های استان به جلسه دعوت نشدند.

 مدیرکل امور استان های وزارت امور اقتصاد و دارایی در آیین تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید امور اقتصاد و دارایی استان ایلام با بیان اینکه این وزارتخانه با علم محوری اداره می شود، گفت: وزیر اقتصاد و دارایی برای انتخاب مدیران استان ها به دانش و علم محوری افراد بسیار اهمیت می دهد.

دکتر هاشمی با اشاره به اینکه انتخاب مدیران کل مجموعه وزارت خانه از بین نیروهای دانشگاهی و تحصیل کرده خواهد بود، اظهار داشت: در بین 31 استان کشور دکتر «علی سایه میری» مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان ایلام علاوه بر علم و تخصص، بالاترین مدارج دانشگاهی مرتبط با اقتصاد را دارد که به این موضوع می بالیم.

مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی استان ایلام نیز در این آئین با تبریک سالروز آزاد سازی مهران و تبریک ماه مبارک رمضان و با بیان اینکه با الگو برداری از اقتصاد مقاومتی، تلاش و همفکری و همراهی برای رسیدن به اهداف والای نظام علی الخصوص در زمینه اقتصاد تلاش می کنیم، گفت: نقش مهم این وزارت خانه در پیشبرد وضعیت اقتصادی کشور مهم است و با مدیریت دقیق و ضریب علمی بالا، تلاش می کنیم تا فساد و هرج و مرج مالی را کاهش دهیم.

علی سایه میری با بیان اینکه معاونت نظارت مالی وزارت امور اقتصاد و دارایی اهمیت بسیاری دارد، تصریح کرد: این معاونت به دلیل حضور مؤثر در بطن هزینه ها و درآمدهای استان و همچنین ارتباط نزدیک با ذی حسابان دستگاه های اجرایی نقش مهمی در امورات استان ایفا می کند.

گفتنی است در این آیین دکتر هاشمی مدیرکل امور استان های وزارت اقتصاد و دارایی و معاون حراست وزارت خانه حضور داشتند و سعادت سعادتی فر مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی استان ایلام کاملاً سکوت اختیار کرده بود.

در پایان این مراسم از زحمات سعادت سعادتی فر مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی استان تقدیر و تشکر و «علی سایه میری» به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصاد و دارایی استان ایلام معرفی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    دکتر سایه میری افتخار استان ایلام است