مدیر بازرگانی شرکت هواپیمایی ملی یونان ( ایژین) از راه اندازی خط هوایی این شرکت بین آتن – تهران و بالعکس از اول مرداد سال جاری خبر داد.

 خط هوایی آتن – تهران از اول مرداد ماه سال جاری راه اندازی می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار اقتصادی ایرنا، یانیس پانتازوپلوس در گفت وگو با خبرنگاران افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده این شرکت پروازهای خود را به صورت دایمی روزهای یکشنبه ، سه شنبه و پنج شنبه هر هفته از آتن به تهران انجام خواهد داد.
وی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی ایژین هم اکنون به بیش از 100 مقصود بین المللی در 42 کشور جهان و34 مقصد داخلی درایران پرواز های برنامه ای دارد گفت : این شرکت طی 4 سال متوالی به عنوان بهترین ایرلاین منطقه ای اروپا و 58 فروند هواپیمای ایرباس با عمر متوسط 4 سال از سال 2010 به عنوان عضوی از کنفوانسیون بین المللی هواپیمایی اسکای تراکس به کار خود ادامه می دهد.
پلوس اظهار داشت: هواپیمای ایژین با سابقه 16 سال صد درصد سهام شرکت هواپیمایی المپیک ایر یونان درسال 2013 خریداری کرده و به عنوان یکی از شرکت های سود ده یونان قیمت های بلیط خود را در این مسیر به صورت رقابتی تعیین خواهد کرد.
وی با بیان اینکه اکنون قیمت بلیط آن دراین مسیر حدود یک میلیون تومان خواهد بود این مقام مسوول افزود : برنامه ریزی برای ورود به بازار ایران از مدت ها بیش آغاز شد و شرکت هوایی ایژین قصد دارد با راه اندازی این خط هوایی و ارایه خدمات مطلوب به مسافران ایرانی آنها را به سایر مقاصد اروپایی منتقل کند.
به گفته وی شرکت ایژین اکنون دارای 2000 پرسنل متخصص است که بیش از 20 درصد آنها از پرسنل زمینی هستند و تاکنون متوسط ضریب اشغال صندلی پروازهای بین المللی این شرکت بیش از 77 درصد بوده است .
پلوس با بیان اینکه برای ورود به بازار ایران مطالعات کافی توسط این شرکت هوایی انجام شده است گفت: شرکت ایژین اکنون به تمام نقاط غرب وشرق اروپا پرواز دارد و برقراری هرگونه مسیر در سطح بین المللی همواره با مطالعات لازم آغاز می شود و این شرکت پروازهای خود را با ایرباس 320 از اول مرداد ماه سال جاری از آتن به تهران را آغاز خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    بریم بنده خدا ها رو نجات بدیم همان جوری که ترکیه و دبی رو روبراه کردیم!