قدس آنلاین – خوشاب : عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به نتیجه رسیدن و یا نرسیدن مذاکرات برای ایران یک فرصت است زیرا نتایجی که تاکنون برای کشور ما در روند مذاکرات حاصل شده قابل تخفیف و تنزل نیست.

نظریه دسترسی به بمب هسته ای برای کشور ما از افکار عمومی دنیا زدوده شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از خوشاب دکتر محمدرضا محسنی ثانی که در نشست شورای اداری شهرستان خوشاب  سخن می گفت افزود: حقانیت ایران اسلامی بر جهانیان ثابت شد و نظریه دسترسی به بمب هسته ای برای کشور ما از افکار عمومی دنیا زدوده شد.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دنیا قدرت هسته ای جمهوری اسلامی را قبول کرده و بر این اساس در مذاکرات خود اذعان کرده اند ایران حق غنی سازی دارد و از این حق خود هم استفاده می کند.

وی با قدردانی از تیم مذاکره کننده کشورمان یاد آور شد : امیدواریم تیم مذاکره کننده با پشتوانه عظیمی که از مقام معظم رهبری دارند بتوانند هرچه بیشتر توفیقات را در عرصه دیپلماسی و هسته ای بیشتر نمایان کنند.

محسنی ثانی همچنین با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد : ستون فقرات اقتصاد مقاومتی تولید داخلی است لذا می بایست حمایت از تولید داخلی سرلوحه برنامه ها قرار گیرد تا به عنوان کشوری قدرتمند و مستقل در دنیا مطرح شویم.

فرماندار خوشاب نیز در این نشست با اشاره به ابلاغ برنامه ششم توسعه خواستار توجه ویژه به شهرستانهای کمتر برخوردار شد و گفت: انتظار داریم شهرستانهای محروم و کمتر برخوردار به صورت ویژه در بحث زیرساختها و توسعه عمرانی دیده شوند.

حسین ابراهیمی کردیانی پیرامون مشکل کشاورزان خوشاب در خصوص ناکافی بودن مراکز خرید گندم نیز اظهارداشت: نباید کشاورزان به عنوان تولیدکنندگان کشور برای تحویل محصول خود به مراکز خرید دولتی، سرگردان باشند.

وی در عین حال اضافه کرد : کشاورزان رکن اقتصاد مقاومتی هستند از دستگاه های اجرایی انتظار داریم با تعامل و همکاری پیگیر برطرف کردن مشکل کشاورزان باشند. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.