رضاعنايتي سرانجام تيم جديدش را معرفي كرد. تيمي كه رنگ پيراهنش او را به ياد روزهاي اوج درتيم ابومسلم مشهد مي اندازد. عنايتي يك سال ديگرعزم بازي دارد...

عنايتي: با پيراهن مشكي به فوتبال آمدم با پيراهن مشكي هم ازفوتبال مي روم

به گزارش قدس آنلاين و به نقل از باشگاه‌ سیاه‌جامگان ابومسلم، «رضا عنایتی» گفت: بعد از منتفی شدن حضورم در استقلال، پیشنهادات خوبی داشتم که هم بسیار جدی و هم از نظر مالی شرایط خیلی مناسبی داشتند.

وی افزود: با این حال من همیشه گفته‌ام حس خاصی نسبت به مردم مشهد و پیراهن مشکی دارم که همیشه انتخاب سایر تیم‌ها را برای من سخت می‌کند.

عنایتی با بیان اینکه با پیراهن مشکی به فوتبال کشور، معرفی شدم، گفت: اتفاقی که می‌خواست با استقلال بیفتد و پیراهن این تیم سرانجام فوتبال من باشد، حالا با سیاه‌جامگان خواهد افتاد و اتفاقا خیلی خوشحالم که با همان پیراهنی که مطرح شدم، خداحافظی می‌کنم.

مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان با بیان اینکه مردم مشهد باید از این تیم حمایت کنند، گفت: امسال اولین سال حضور سیاه‌جامگان در لیگ برتر است و طبیعتاً بقا در لیگ، نتیجه خوبی است. با این حال ماندن یا کسب رتبه‌ای بهتر از بقا، فقط و فقط با کمک و حمایت مردم مشهد محقق خواهد شد.

عنایتی درباره پیش‌بینی‌اش از جایگاه سیاه‌جامگان در لیگ پانزدهم گفت: به نظر من سرمربی، بهترین فرد برای پیش‌بینی جایگاه تیمش است؛ به این دلیل که که به داشته‌های تیمش آگاهی دارد. خطیبی هم مربی با انگیزه‌ای است که سوابق موفقی هم دارد و امسال هم مطمئنم در سیاه‌جامگان به موفقیت خواهد رسید.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که «آیا امسال قطعاً سال خداحافظی شما خواهد بود؟» گفت: آینده را نمی‌شود پیش‌بینی کرد، اما در حال حاضر تصمیمم این است که امسال از فوتبال خداحافظی کنم، مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.