راه آهن: كميته استيناف صلاحيت رسيدگي به پرونده موتومبا را نداشت

به گزارش قدس آنلاين، مدیرعامل باشگاه راه آهن گفت: کمیته انضباطی آرای خود را به فیفا انتقال داده و حالا باشگاه ترکیه ای و فدراسیون فوتبال این کشور باید درباره این پرونده پاسخگو باشد.

 علیرضا رحیمی درباره رای کمیته استیناف در پرونده سقوط راه آهن اظهار داشت:  راه آهن در جایگاهی در لیگ برتر قرار داشت که هیچ کس باور نمی کرد در پایان در لیگ باقی بماند. در واقع ما ناممکن را برای راه آهن ممکن کردیم. در مورد پرونده موتومبا استناد به بند و قانون است که متاسفانه برخی از دوستان آن را رعایت نکردند.

وی ادامه داد: اگر می دانستیم که موتومبا در لیگ ترکیه بازی کرده اصلا وارد چنین بحث هایی نمی شدیم من قبلا در سپاهان و پرسپولیس سابقه طولانی در مدیریت داشتم و بی تجربه نیستم که بخواهم قرارداد یک بازیکن را غیرقانونی ببندم. برای ثبت قرارداد یک بازیکن خارجی مجبوریم از کشوری که آن بازیکن بازی می کرده درخواست آی تی سی کنیم که برای موتومبا نیز همین کار را انجام دادیم. قطعا بحث آی تی سی به داخل کشور باز نمی گردد که این برای کمیته انضباطی کاملا ثابت شد. کمیته انضباطی آرای خود را به فیفا انتقال داده و حالا باشگاه ترکیه ای و فدراسیون فوتبال این کشور باید درباره این پرونده پاسخگو باشد.

مدیرعامل باشگاه راه آهن همچنین تصریح کرد: کمیته استیناف اصلا صلاحیت رسیدگی به این پرونده را نداشته چون در بندهایی که در رای کمیته انضباطی وجود داشت این رای قطعی بود و نمی شد به کمیته استیناف برود.

 رحیمی در خصوص تجدیدنظر خواهی ویژه گفت: این تجدیدنظر خواهی ویژه طبق بند 51 آیین نامه باید بار دیگر در کمیته انضباطی انجام شود و کمیته استیناف نمی تواند به آن ورود کند. 

وی در پایان گفت: ما معتقدیم که در جریان تخلف قرار نداشتیم. اگر اینطور بود چطور دوستان وقتی نفت مسجدسلیمان برای اولین بار به حضور این بازیکن اعتراض کرد، رایی صادر نشد؟

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.