ادعاي جالب عاليشاه: ازدوتيم اروپايي پيشنهاد داشتم

به گزارش قدس آنلاين،هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال شرایط پرسپولیس کاملا با سال گذشته فرق خواهد کرد. 

امید عالیشاه درباره شرایط این روزهای پرسپولیساظهار داشت: شرایط خوبی داریم. تیم پرسپولیس کم کم درحال تکمیل شدن است و بازیکنان زیر نظر برانکو ایوانکوویچ تمرینات منظمی را انجام می دهند. سرمربی تیم کاملا بر تمامی مسائل مربوط به پرسپولیس اشراف دارد و در پی این است تا از لحاظ بدنی تیم در شرایط آرمانی قرار بگیرد.

وی در خصوص ماندگاری اش در پرسپولیس بیان داشت: من پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم و افتخار می کنم که در این تیم مشغول به بازی کردن هستم. عاشق پرسپولیس هستم و به این هواداران مدیون هستم. روزی که باشگاه با من تماس گرفت به خاطر بحث دانشگاهی خود نتوانستم به سرعت در باشگاه حاضر شوم و مذاکره کنم اما بعد از پایان امتحاناتم با حضور در باشگاه به مذاکره پرداختم و خیلی زود هم قرارداد خود را مجددا تمدید کردم و امیدوارم بتوانم برای تیم محبوبم امسال مثمر ثمر واقع شوم. 

عالیشاه در خصوص پیشنهادات خارجی خود پاسخ داد: من از دو تیم اروپایی پیشنهاد داشتم اما به خاطر پرسپولیس و هوادارانش تصمیم گرفتم که دوباره پیراهن قرمز را به تن کنم و در پرسپولیس فوتبالم را ادامه بدهم. امیدوارم امسال بتوانم به این تیم کمک و با کمک بقیه بازیکنان هواداران را خوشحال کنم. 

هافبک پرسپولیس درباره خریدهای پرسپولیس اذعان داشت: پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی را جذب کرده و همه آنها می توانند به پرسپولیس کمک کنند و امیدوارم که تیم هرچه زودتر کامل شود تا با یک تیم کامل به اردو برویم تا در شروع رقابت های لیگ برتر با یک آمادگی کامل حاضر شویم. 

عالیشاه در پایان خاطرنشان کرد: امسال مطمئنم شرایط پرسپولیس کاملا با سال گذشته فرق خواهد کرد. ما در سال گذشته با بدشانسی های زیادی روبه رو بودیم اما امسال حتما یکی از مدعیان قهرمانی خواهیم بود و به طور حتم بازی های خیلی خوبی را در لیگ انجام خواهیم داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سنندجی IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    اگر دروغ استخوان میداشت به احتمال زیاد 99درصد بازیکنهای فوتبال ایران از گیر کردن استخوان در گلویشان حتما خفه میشدند.بسه دیگه از این همه دروغ تو اگر از لیگ محلات اروپائی هم پیشنهاد میداشتی به سر میرفتی .حالا دو تا پیشنهاد داشتی ونرفتی.آدمیزاد این روزها از این دروغهای بزرگ شاخ در میاره.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!