قدس آنلاین: عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه با وجود گرانی نان کیفیت‌ نان ها بهتر نشد و این افزایش قیمت‌ها تناسبی با ارتقای کیفیت نان ندارد.

نان گران بی کیفیت تر شده است/ افزایش ۱۰ درصدی نرخ لبنیات نباید بهانه ای برای گرانی بیشتر شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، علی ایرانپور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: موضوع آزاد پز شدن نانوایی‌ها شامل دو بخش؛ افزایش قیمت و در کنار آن بهبود کیفیت نان بود که متاسفانه دولت فقط به اجرای بخش نخست اکتفا کرده است.
وی افزود: بخش اول یعنی آزادی نرخ و گرانی نان برای دولت مهم بود و این بخش اجرایی شد،اما در مورد قسم دوم؛ کیفیت نان اتفاق خاصی رخ نداده است.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان قوت غالب مردم نان است، گفت: متاسفانه با وجود گرانی نان کیفیت‌ها خیلی فرق نکرده و این افزایش قیمت‌ها تناسبی با ارتقای کیفیت نان ندارد.
وی تاکید کرد: انتظار ما این بود که دولت همانقدر که بر افزایش قیمت‌ها اصرار دارد، بر بهبود و ارتقای کیفیت نان و نظارت در این باره هم اصرار و اهتمام جدی از خود نشان می‌داد.
ایرانپور ادامه داد: متاسفانه این کار صورت نگرفته و علی رغم افزایش قیمت نان کیفیت‌ها رضایت بخش نیست و مردم گلایه مندند.
وی در ارزیابی بازار رمضان و وضعیت قیمت کالاهای اساسی مصرفی مردم، اظهارداشت: وضعیت نسبی تا حدودی بهتر از سال‌های قبل است و این موضوع در زمینه قیمت گوشت و مواد پروتئینی محسوس‌تر بوده و می‌توان گفت قیمت این کالاها افزایش شدیدی نداشته است.
عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به مصوبه اخیر هیئت دولت مبنی بر افزایش 10 درصدی قیمت لبنیات، تصریح کرد: امیدواریم این موضوع بهانه‌ای به دست عده‌ای از افراد ندهد تا در ایام ماه مبارک رمضان که مصرف مواد لبنی بیشتر است، قیمت‌ها را بیشتر از آنچه مصوب شده افزایش دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.