با حضور استاندار خراسان رضوی عملیات اجرایی قطعه اول و دوم پیاده راه زائران بارگاه منور رضوی به طول 22 کیلومتر آغاز شد.

 عملیات اجرایی قطعه اول و دوم پیاده راه زائران بارگاه منور رضوی آغاز شد

علی رضا رشیدیان در این مراسم با بیان اینکه توسعه کشورها رابطه مستقیمی با شبکه های ارتباطی آنها دارد، گفت: جاده های بین شهری، مسیرهای راه آهن و شبکه های ارتباطی مخابراتی از جمله راهکارهای ارتقای روابط بین مناطق مختلف و یکی از مهمترین عوامل رشد کشور می باشد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در سال جاری آغاز به کار پروژه آزادراه حرم تا حرم با هدف ارائه خدمات مطلوبتر به زائران حریم رضوی صورت گرفت و همچنین اقدامات لازم برای انعقاد قرارداد ساخت آزادراه قوچان-چناران به مشهد در دست پیگیری است.

رشیدیان با بیان اینکه همه ساله در دهه پایانی صفر سیل عظیمی از جمعیت زائران و عاشقان امام رضا(ع) به صورت پیاده عازم مشهد می شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به حضور گسترده گروه عظیمی از هموطنان شیعه و سنی در این راهپیمایی باشکوه لزوم ایجاد مسیر ویژه ای برای تردد این گروه ها ضروری به نظر می رسد.

وی افزود: بودجه مورد نیاز این طرح بزرگ از اعتبارات فرا استانی و با همکاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مساعدت دولت خدمتگزار محقق شد. استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه این پیاده راه در مجاورت جاده اصلی قرار دارد، گفت: به همین دلیل  سهولت در تملک اراضی وجود دارد و می توان این جاده را در مواقع بروز بحران های احتمالی، حمل و نقل های کوچک محلی و نیز  به عنوان پیست مسابقات دوچرخه سواری مورد استفاده قرار داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.