رحیمی : مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان آتش‌نشانی مشهد از تخریب بخشی از یک منزل مسکونی دو طبقه در منطقه سیدی بر اثر گود برداری غیر اصولی خبر داد.

تخریب آپارتمان 2 طبقه به دلیل گودبرداری  غیراصولی  در مشهد

حسین خاکپور درباره تخریب این ساختمان مسکونی اظهار داشت: در ساعت 15:15 دقیقه پنج شنبه گذشته حادثه تخریب یک منزل مسکونی دو طبقه در منطقه سیدی، خیابان قائم به سامانه 125 آتش‌نشانی اعلام و مأموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه مشاهده نمودند ساختمان مسکونی دو طبقه قدیمی که در مجاورت آن زمینی به وسعت 200 متر وجود داشت که حدود 150 متر آن به عمق 1.5 متر گودبرداری شده بود.

وی ادامه داد: عدم رعایت نکات ایمنی در حین عملیات گود برداری و عدم استفاده از سازه نگهدار مناسب موجب تخریب نیمی از بنای این ساختمان مسکونی شده است.

مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه ضمن رعایت نکات ایمنی و قطع برق و گاز ساختمان عملیات جستجو و کاوش را آغاز نمودند. که خوشبختانه در زمان وقوع این حادثه هیچ یک از اهالی ساختمان در منزل نبودند و رخداد این حادثه تنها موجب بر جای ماندن خسارات مالی شد.

خاکپور با اشاره به وجود ترک در دیوار های ساختمان سه طبقه ای که در سمت راست محل گودبرداری بود، نیز خاطرنشان کرد: به علت وجود علایم هشدار دهنده و احتمال خطر ریزش این بنای سه طبقه ، آتش نشانان نیز دستور تخلیه این منزل را دادند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.