اخبار ويژه / هزینه میلیاردی برای نماینده شدن

هزینه میلیاردی برای نماینده شدن

تابناک: حسین دهدشتی، نماینده مردم آبادان روایت متفاوت و البته عجیبی از هزینه‌های انتخاباتی عنوان کرد و در این خصوص گفت: یکی از نامزدهای انتخابات مجلس نهم، یک میلیارد تومان برای نماینده‌شدن هزینه کرد و در نهایت نماینده نشد.

 هزینه‌های انتخاباتی آن طور که اغلب نمایندگان مجلس می‌گویند در حوزه‌های انتخابیه کوچک، بیشتر است و به همین خاطر گاهی ارقام نجومی برای نماینده‌شدن در این مناطق هزینه می‌شود.

 

«برجام» بخش محرمانه ای ندارد

قدس آنلاین: عضو تیم مذاکره کننده ایران خبرسازی برخی رسانه های آمریکایی مبنی بر اینکه بخشهایی از برجام محرمانه خواهد ماند را رد کرد و آن را بی پایه و اساس خواند. وی افزود: هیچ بخشی از توافق جامع یا برجام محرمانه نیست.

 

شناسایی ۲ بانک در ستاد مبارزه با مفاسد

مشرق: عزت‌ا... یوسفیان‌ملا در دهمین جشنواره استانی «امتنان از کارآفرینان برتر مازندران» که به‌میزبانی آمل برگزار شد، با اعلام اینکه هم‌اکنون در کشور هفت هزار شعبه بانک فعالیت دارند، گفت: با بررسی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی دو بانک متخلف بزرگ شناسایی شده اند.

 

دستگیری هکر 3 میلیاردی در شیراز

ایرنا: سردار گودرزی، فرمانده انتظامی فارس گفت: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) این استان، فردی را که با استفاده از بد افزار جاسوسی بیش از سه میلیارد ریال از حساب شهروندان برداشت کرده بود، شناسایی و دستگیر کرد.

 

گرهی که اوباما باز می کند

عصرایران: توماس فریدمن، ستون نویس مشهور روزنامه نیویورک تایمز با نگارش مقاله‌ای در این روزنامه توافق نهایی هسته ای در شرف امضا بین ایران و گروه 1+5 را یک تحول بسیار بزرگ در خاورمیانه دانست وگفت: گرهی که بوش نتوانست با دندان باز کند، اوباما با دست باز می کند.

 

با هنجارشکنان برخورد کنید

مشرق: حجت‌الاسلام عبدالرحمن باقرزاده، امام جمعه نور از شنای مختلط برخی مسافران در ساحل انتقاد کرد و از دستگاه‌های قضایی و انتظامی خواست با ناهنجاری‌های اخلاقی قاطعانه برخورد کنند، زیرا برخورد قاطع با هنجارشکنان عین رأفت اسلامی است و باید مسافران برای هنجارهای دینی و فرهنگ منطقه احترام قایل شوند.

 

شغل پردرآمد بیگانگان در کرمان

ایسنا: شهباز حسن‌پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر درمجلس گفت: متاسفانه قاچاق انسان در استان کرمان یکی از مشاغل پردرآمدی است که توسط اتباع بیگانه و برخی افراد فرصت طلب صورت می‌گیرد.

 

برنامه ریزی ترکیه برای ایرانی ها

قدس آنلاین: خبرها حاکی است طی ماه‌های اخیر سرمایه گذاری انبوه سازان ایرانی درترکیه بخصوص در شهرهای آنتالیا وآنالیا افزایش یافته است وهر روز نیز بر حجم تبلیغات ماهواره ای آنها در این خصوص افزوده می شود. گفته می شود، دولت ترکیه برای جذب این سرمایه ها برنامه های گوناگونی تدارک دیده است.

 

یکشنبه به وین بازمیگردم

ایسنا: لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه که اظهارات متناقض وعجیبی در مذاکرات
 هسته ای دارد گفته است که یکشنبه شب برای توافقی محکم به وین بازمی‌گردم.

 

مراقب فساد مالی زیرمجموعه ها باشید

مهر: آیت ا... سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: 
شهرداری ها مراقب فساد مالی زیرمجموعه های خود باشند و دست افراد سودجو را کوتاه کنند. 

 

کشته شدن یکی از عوامل ترور احمد شاه مسعود

مهر: سیف ا... بن حسین ملقب به ابوعیاض از رهبران گروه افراطی انصارا... شریعه که در ترور احمد شاه مسعود نقش داشت در حمله آمریکا به لیبی کشته شد.

 

داعش و گسترش فروش زنان!

العالم: گروه تروریستی داعش پس از کشتار و قتل های وحشیانه و بعد از جهاد نکاح و هزاران جرم و جنایت دیگر،  برنامه فروش زنان را گسترش داده است. گفته می شود که بازار فروش زنان در مسجد جامع فلوجه همه روزه بعد از افطار توسط گروه تروریستی داعش راه اندازی شده است.

 

اقدام عجیب امارات

قدس آنلاین: خبرها حاکیست که امارات برخی املاک ایرانیانی که به دلیل ورشکستگی ویا رکود از این کشور مهاجرت کرده اند را توقیف کرده است.

 این در حالیست که گفته شده که این املاک به دلیل بدهی به بانکهای امارات ویا بدهی بابت دارایی توقیف شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.