قدس آنلاین - دبیرستاد پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت :تدوین برنامه های اجرایی کارگروهها به عرصه اصلی بروز وظهور تعلیم و تربیت یعنی مدارس توجه ویژه دارد و تمامی فعالیتها با رویکرد مدرسه محوری مدیریت است.

تمام فعالیتها با رویکرد مدرسه محوری است

 

به گزارش قدس آنلاین- خراسان رضوی، رمضانعلی نیری، دبیرستاد پروژه مهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: موضوع سامان دهی نیروی انسانی و فضا با توجه به سیاستهای وزارتی و اقتضائات استان، از جمله ایجاد پایه نهم  مورد تاکید خاص قرارگرفته و کارگروه ساماندهی برای اجرای این امر مهم متمرکز شده است.

وی گفت: توزیع به موقع و منضبط کتابهای درسی به شکلی که اول مهر در همه مدارس و همه دانش آموزان کتب درسی داشته باشند، از سیاستهای جدی استان است.

دبیرستاد پروژه مهر درباره آموزش ضمن خدمت افزود: برنامه ریزی و اجرای به موقع و کیفی دوره های آموزشی ضمن خدمت، تغییر کتب برای آموزگاران پایه پنجم و دبیران پایه نهم، مورد تاکیید است.

نیری گفت: سیاست ما ارتقاء مدیریت آموزشگاهی و فعال سازی کمیته بهبود مدیریت استان و مناطق در ستاد پروژه مهر است که در همین راستا استمرار سیاست انتخاب درصدی از مدیران توسط دبیران اجرایی می شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت های هنرستانهای فنی حرفه ای و کاردانش به ویژه  در دروس کارورزی و کارآموزی درجهت زیباسازی و مرمت  مدارس مورد توجه این ستاد قراردارد.

دبیرستاد پروژه مهر گفت: امسال از ظرفیتهای  حوزه بسیج از جمله طرح هجرت در تعمیر و تجهیز مدارس استفاده می کنیم.

نیری با اشاره به توجیه و تبیین و اطلاع رسانی  درباره سیاستهای  کلان آموزش و پرورش گفت: از جمله سیاست ها سیاست توسعه متوازن ، برنامه محوری، ارتقاء جایگاه آموزش ابتدایی، کلید واژه های تعلیم و تربیت خراسان رضوی است که از هم اکنون در دستور کارگروه توجیه و تبلیغ قرار گرفته و در این راستا از ظرفیتهای رسانه ای استان استفاده می کنیم.

وی افزود: در ستاد پروژه مهر از ظرفیت شورای آموزش و پرورش و استان وشهرستان برای بستر سازی و تمهید و اجرای مطلوب پروژه مهر استفاده موثر در دستور کار داریم.

نیری با اشاره به کارگروههای پنجگانه ستاد پروژه مهر گفت: کارگروه ساماندهی، کارگروه تعمیر و تجهیز، کارگروه توجیه و تبلیغ و اطلاع رسانی و کارگروه تایید صلاحیت و کارگروه نظارت و ارزیابی برای هرچه با نشاط ترشدن مهرامسال و سال تحصیلی جدید تلاش می کنند.

وی با بیان این خبر که عملکرد ستاد پروژه مهر 93 در میان سایر استانها، استان خراسان رضوی، رتبه عالی کسب کرده و مورد تقدیر قرار گرفته اظهار امیدواری کرد و گفت: امید است با بهره مندی از همه ظرفیتهای برون و درون سازمانی آموزش و پرورش مهر 94 را با نشاط تر و هدفمند تر از گذشته تجربه کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.