قدس آنلاین: فرمانده انتظامي شهرستان شاهين‌شهر اصفهان از دستگيري باند سارقان منزل و كشف ۲۴ فقره سرقت خبر داد.

باند سارقان منزل در شاهين‌شهر تسلیم قانون شدند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مختاري گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت در شهرستان شاهين‌شهر، ماموران اين فرماندهي شناسايي و دستگيري سارقان را در دستور كار خود قرار دادند.
وي افزود: ماموران با انجام تحقيقات گسترده در اين زمينه، خودرويي را كه سارقان در سرقت‌ها از آن استفاده مي‌كردند، شناسايي كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان شاهين‌شهر و ميمه اظهار كرد: پس از شناسايي خودروي سارقان، ماموران اين خودرو را در يكي از محلات رويت و آن را متوقف و راننده آن را كه سركرده باند بود، دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند.
وي خاطرنشان كرد: با دستگيري اين سارق، دو همدست ديگر وي نيز شناسايي و دستگير شدند و در بازرسي از مخفيگاه آنان، تعداد زيادي اموال مسروقه شامل چندين دستگاه تلويزيون ال اي دي، چندين دستگاه لپ تاب، چندين دستگاه دوربين فيلمبرداري و عکسبرداري و تعداد زيادي اموال مسروقه ديگر کشف شد.
سرهنگ مختاري با بيان اينكه سارقان به 24 فقره سرقت اعتراف كردند، گفت: هر سه سارق پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان شاهين‌شهر و ميمه از عموم شهروندان خواست تا با رعايت نکات ايمني و امنيتي منازل مثل نصب حفاظ هاي امنيتي استاندارد بر روي ديوار منازل و پشت بام و نصب آيفون تصويري حافظه دار از سرقت هاي منزل پيشگيري كنند و همچنين از نگهداري طلاجات و وجوه نقد در منازل جدا خودداري و آنها را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.