قدس آنلاین یزد - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت : حدود يك‌هزار خانوار تحت حمایت این نهاد فاقد مسکن و سرپناه هستند.

یك‌هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد یزد فاقد سرپناه هستند

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، "محمد اکبری" با بیان این خبر اظهار داشت : در حال حاضر یکی از نیازهای اساسی جامعه هدف کمیته امداد داشتن سرپناه مقاوم و منزل مسکونی است.

وی با بیان این که کمیته امداد موفقیت طرح‌های خود را مدیون همکاری و مشارکت خیرین می‌داند، افزود: نزدیک به يك‌هزار خانوار تحت حمایت این نهاد فاقد مسکن و سرپناه، یک هزار خانوار فاقد لوازم سرمایشی، 700 خانوار فاقد لوازم گرمایشی، یک هزار خانوار فاقد حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه هستند که امیدواریم با همکاری بیش از پیش نیکوکاران، مشکل اين خانوارها هم مرتفع شود.

اکبری تصریح کرد : در يک دهه گذشته نزدیک به سه هزار خانوار شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، صاحب خانه شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان ساخت : هزینه‌کرد ساخت این تعداد واحد مسکونی از محل اعتبارات دولتی، سفر مقام معظم رهبری و سفر ریاست جمهور به استان تأمین شده است.

وی مشکل مسکن خانواده‌های نیازمند را یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مجموعه کمیته امداد ذکر کرد و گفت: برخی از مددجویان به دلیل ناتوانی در تهیه مسکن و نداشتن درآمد کافی، مجبور هستند که در محل‌های نامناسب شهرها و روستاها زندگی کنند.

اکبری افزود: مشکل معیشت، درمان و سلامت، تأمین جهیزیه، ازدواج و غیره از مشکلات عدیده مددجویان است و کمیته امداد به تنهایی قادر به حل آنها نیست لذا تحقق اين موضوعات منوط به مشارکت خیرین و نیکوکاران است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.