معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در سفر به شرق کشور گفت: مؤلفه‌های امنیتی در سیستان و بلوچستان افزایش یافته است.

افزایش مؤلفه‌های امنیتی در سیستان و بلوچستان

به گزارش ایسنا،سردار محمود تشکری در جلسه تقویت فرماندهی استان سیستان و بلوچستان که با حضور معاونین ناجا و فرماندهی، معاونان و رؤسای پلیس های تخصصی انتظامی استان برگزار شد، ضمن تقدیر از افزایش مؤلفه‌های امنیتی در این استان گفت: همان طور که شاخص‌ها نشان می‌دهد از زمان حضور سردار رحیمی در استان سیستان و بلوچستان شاهد تحرک و پیشرفت بسیار خوبی در این استان بوده ایم و فارغ از شاخص های امنیتی که وضعیت خوبی پیدا کرده، در داخل سازمان هم اقدامات خوبی در بحث مسائل صیانتی، معیشتی و ارتقاء روحیه کارکنان انجام شده است.

وی با اشاره به تعامل، همکاری و همدلی موجود بین فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان تصریح کرد: علاوه بر تعامل بسیار خوبی که فرماندهی این استان با حفاظت و عقیدتی دارد، تعامل، همکاری و همدلی بین مرزبانی و انتظامی نیز نشان از نگاه مثبت و تمرکز به اصل مأموریت است.

وی با اشاره به شرایط ویژه این استان بیان کرد: با توجه به این که استان نیازمند کمک و اقدامات اساسی است باید با یک مدیریت جهادی و همدلی، همزبانی و هم افزایی از شرایط سخت عبور کرد.

معاون هماهنک کننده ناجا خاطرنشان کرد: اولویت اول در ناجا رسیدگی به مشکلات وارتقاء وضعیت امنیتی استان سیستان و بلوچستان است و تلاش بر این است که در حد توان از نیروی انتظامی در این استان حمایت شود.

تشکری با اشاره به روحیه بالا در کارکنان نیروی انتظامی این استان اظهار کرد: قطعا تلاش این عزیزان در این منطقه با این شرایط موجود نشان از تلاش جهادی آنان است.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در پایان روحیه ایثار و شهادت را از ویژگی های شاخص پلیس در این استان عنوان کرد و افزود: باب شهادت در ناجا از این استان باز شده است و کارکنان نیروی انتظامی در این استان دارای روحیه شهادت و ایثار هستند که این روحیه باعث افزایش خیر و برکت در ناجا شده است.

در ابتدای این جلسه فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن تقدیر از اهتمام و توجه تمام مسئولان نیروی انتظامی به این استان گزارشی را از وضعیت امنیتی استان و اقدامات انجام شده توسط این فرماندهی در سال 93 و مقایسه آن با سال 92 ارائه کرد.

سردار رحیمی با اشاره به تقدیر وزیر کشور و شورای امنیت کشور از اقدامات و تلاش های فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: این تقدیر ها به خاطر وضعیت مطلوب امنیتی استان در سال 93 نسبت به سال 92 و همچنین افزایش احساس امنیت و افزایش کشف جرائم در استان بوده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان این جلسه خاطرنشان کرد:با توجه به گستردگی و تنوع مأموریت ها و شرایط خاص این استان،"توجه ویژه به ساختار و آمایش جدید استان و همچنین پیش بینی مشوق های ویژه برای کارکنان " از ضروریات است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.