حسین هدایتی اعلام کرد مبلغ مورد اختلاف باشگاه پرسپولیس و ضرغام اسماعیل برای انتقال این بازیکن را پرداخت خواهد کرد تا وی به پرسپولیس بیاید.

اعلام آمادگی حسین هدایتی برای پرداخت هزینه ضرغام اسماعیل

پس از اینکه مذاکرات در دو نیم فصل متوالی به دلیل اختلاف بر سر مبلغ پیشنهادی مانع پیوستن ضرغام اسماعیل مدافع تیم ملی عراق به پرسپولیس شد مالک باشگاه استیل آذین امشب در اینستاگرام اعلام آمادگی کرد با پرداخت مبلغ اختلاف این بازیکن و باشگاه پرسپولیس وی را به پرسپولیس ملحق کند.

حسین هدایتی با ارسال یک پیام زیر یکی از پست های صفحه شخصی ضرغام در اینستاگرام خطاب به وی اعلام کرد: «السلام و عليكم و رحمة الله كيف الحال، عزيزي ضرغام إذا ترغب الالتحاق بفريق پرسپوليس ويكون خلافكم ماليا الرجاء اتصال مدير اعمالك معاي لحل الخلاف بينكم أنا ارغب بالتحاقك برسبوليس . حسين هدايتي دولابي»

هدایتی خطاب به اسماعیل اعلام کرده در صورتی که مایل به انتقال به پرسپولیس است و مشکل بر سر اختلاف مالی است وی رقم مورد اختلاف را به مدیر برنامه های این بازیکن پرداخت می کند تا وی به پرسپولیس بیاید.

باید دید موضع مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به این اتفاق چه خواهد بود، با توجه به اینکه هدایتی مستقیما با ضرغام وارد مذاکره شده و اعلام کرده پول را هم به خود مدیربرنامه های اسماعیل خواهد داد تا مشکلی پیش نیاید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاهي IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    خيلي سالاري اي كاش مديريت پرسپوليس باشمابوداونموقع مشكلات حل ميشد