رئیس کمیته‌ملی المپیک ضمن تشکر از عملکرد تیم‌ملی والیبال در مسابقات لیگ‌جهانی، برای نمایندگان کشورمان در راه کسب سهمیه المپیک‌برزیل آرزوی موفقیت کرد.

قدردانی رئیس‌کمیته‌ملی‌المپیک از ملی‌پوشان والیبال

 متن پیام تقدیر و تشکر  کیومرث هاشمی خطاب به ملی‌پوشان والیبال به این شرح است: مبارزات دیدنی و جانانه غیورمردان تیم‌ملی والیبال کشورمان برابر رقبای قدرتمند جهانی که  از سابقه دیرینه‌ای در این عرصه برخوردارند مایه مباهات و غرور ملی هر ایرانی در جای‌جای جهان شد تا امروز جهانیان حتی به رغم عدم صعود این تیم به دور نهایی  لیگ‌جهانی؛ به والیبال‌ایران احترام گذاشته و نگاه متمایزی داشته باشند.

 بدون‌تردید تلاش‌های اعضای تیم‌ملی والیبال در رقابت‌های لیگ‌جهانی و مبارزه تا آخرین نفس و رمق برای پیروزی کشورمان برابر حریفان قدرتمند، نشان از غیرتمندی و توانمندی فرزندان این رمز و بوم دارد. مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز قدرشناس زحمات و تلاش‌های این عزیزان هستند و مطمئنا عدم راهیابی این تیم پرامید به دور نهایی لیگ چیزی از ارزش‌های فنی آن‌ها کم نخواهد کرد.

 لذا بر خود وظیفه دانستم مراتب حق‌شناسی و سپاس خود را از تیم‌ملی‌والیبال بجا آورده و این اطمینان را بدهم از این پس مردم و مسئولان میهن عزیزمان، از جمله کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه‌ای از تیم ملی والیبال برای کسب سهمیه المپیک ریو  که مهم‌ترین میدان و هدف اصلی مجموعه والیبال است خواهد داشت تا باز هم همچون گذشته شاهد افتخار آفرینی شما عزیزان در میادین دیگر باشیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.