فتح الله زاده: نيم فصل صبركنيد تا معني نصيحت هاي من به مظلومي را بفهميد

به گزارش قدس آنلاين،مدیرعامل سابق استقلال گفت:  سپاهان و تراکتورسازی بیکار نمی مانند. آنها هم بهترین بازیکنان را جذب می کنند تا با تمام قوا وارد لیگ شوند. 

علی فتح الله زاده درباره اظهارات دیروز خود مبنی بر اینکه استقلال با این شیوه تیم بستن قهرمان نمی شود، اظهار داشت: از هواداران استقلال می خواهم همه مشکلات استقلال را به پرویز مظلومی معطوف نکنند. از همین جا به سرمربی استقلال توصیه می کنم که تیم قدرتمندی ببندد اما شما مطمئن باشید اگر تیم متوسطی را جمع و جور کند نتیجه گیری با آن سخت است. فوتبال امروز دیگر استقلال و پرسپولیس نیست. سپاهان و تراکتورسازی بیکار نمی مانند. آنها هم بهترین بازیکنان را جذب می کنند تا با تمام قوا وارد لیگ شوند. 

فتح الله زاده بعد از اشاره به این موارد در ادامه یادآور شد: زمانی که با مظلومی در استقلال کار می کردم هماهنگی خوبی بین ما برقرار بود و تمام خواسته هایش را برآورده کردم اگرچه برخی ها می گویند مظلومی با آن تیم نتوانست یک قهرمانی بیاورد اما یادتان باشد او تمام دربی ها را به نفع خود رقم زد تا در زمینه دربی تبدیل به یک برند شود.

مدیرعامل سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا هنوز مایل به اجاره سه ساله استقلال است گفت: نه دیگر دنبال این برنامه نیستم و بعید می دانم که به استقلال برگردم. 

علی فتح الله زاده که در برنامه ورزش و مردم اعلام کرده بود مظلومی نباید به هر قیمتی به استقلال برود گفت: تنها منظورم مظلومی نبود همه استقلالی ها را گفتم. 

فتح الله زاده از این بابت که حرفهایش به گوش مظلومی رسیده و سرمربی جدید استقلال واکنش نشان داده که به هر قیمتی به استقلال نیامده گفت: همان طور که گفتم منظورم مظلومی نیست، من همه استقلالی ها را گفتم. این حرفها دلسوزانه است باور کنید اگر مظلومی حواسش به ابزار کارش نباشد اوضاع به هم می ریزد. می گویید نه، تا نیم فصل صبر کنید متوجه می شود که من چه نصیحتی به او کرده ام.

علی فتح الله زاده در پایان برای استقلال آرزوی موفقیت کرده و به مدیران جدید استقلال تاکید کرد که تیمی را روانه مسابقات لیگ کنند که با گرفتن نتایج خوب دل هواداران را شاد کند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرید سرخ IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    9 3
    فتل جان در مصاحبه گفتی دیگه به استقلال برنمی گردی ولی روزی 45 بار با نشریات مختلف راجع به استقلال مصاحبه میکنی و راهکار ارائه میدی
  • رضا احمدی IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    1 0
    ای بابا تو هم همش در هر مورد مصاحبه میکنی حرف از برد دربی ها میزنی !! شده مثل مثل و اما افغانستان !! یک جوری از بردن دربی ها حرف میزنین که انگار خودت وسط میدون یک تنه گل میزدی بقیه هم عین ماست نگاتون میکردن.. بس کن دیگه خودنماییتو.از در بیرونت میکنن از پنجره میای تو
  • نظری IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    1 0
    راست میگه تبدیل به برند شد چون بازی دو صفر برده رو به تیم ده نفره اونم از دقیقه هشتاد به بعد باخت و یک برند استقلالی درست کرد
  • ناصر IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    برنده تمام دربی ها!!!!!!؟؟؟؟؟؟ لابد قلعه نوعی بود تو 10 دقیقه 3 تا خورد؟
  • اشرفي از ساری IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    بنده با نظر جناب آقای فتح الله زاده عزیز موافقم چرا که تیم در حد عالی بسته نشده است و لیگ امسال هم مثل لیگ سال قبل باید حرص زیاد بخوریم. خداوند رحم کند. ان شاءالله
  • ابراهیم کرمانشاهی IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    خلاصه کلام یا من باید مدیر عامل باشم یا این استقلال درست بشو نیست...
  • هوادار قدیمی پرسپولیس IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    آقای فتح الله زاده از کدام دربی ها صحبت می کنید دو دربی را که به کمک داور برنده شدید وهمه هم به آن معترفند ویا منطورت دربی معروف با برند ایمون زایداست .شما عادت دارید شکستهایتان را با آرزوها وخاطرات توجیه کنید .اما حرف خودت را بیادت می آورم:( ضعیف ترین تیم تاریخ پرسپولیس به راحتی استقلال را برد) سه بار پشت سرهم یکبار با مظلومی ودو بار با قلعه نوعی. پس این پین کد یادت نره 6+3بقیه داستان هم بماند تا شروع لیگ.