قدس آنلاین- تبریز: دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا با بیان اینکه حداقل حمایت از قهرمان قایقرانی آسیا صورت نمی‌گیرد و مجبور به تامین هزینه‌های ورزشی از بودجه شخصی هستم گفت: مسئولان هزینه‌ خرید پارو را هم نمی‌پردازند.

مسئولان هزینه‌ خرید پارو را هم نمی‌پردازند/ نه درس می‌توانم بخوانم، نه حقوقی می‌گیرم

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  معصومه داناپور صبح امروز در سومین جلسه کار گروه تخصصی ورزش بانوان آذربایجان‌شرقی با انتقاد از نبود حمایت‌های لازم از قایقرانی استان اظهار داشت: در حالی که من تنها نماینده شمال‌غرب در اردوی تیم ملی قایقرانی هستم اما از حداقل حمایت‌های مالی و معنوی بی‌بهره هستم.

وی گفت: تاکنون هزینه‌های تمرین را به شخصه پرداخت کرده‌ام و با توجه به اینکه من در خانواده پر جمعیتی زندگی می‌کنم پدرم توان محدودی برای تامین هزینه‌ها دارد.

قهرمان آسیایی رشته قایقرانی بانوان بیان کرد: برای خرید یک پارو تمرین قایقرانی نیز حمایت مالی صورت نمی‌گیرد و این در حالی است که حمایت‌های کلانی از برخی رشته‌های دیگر صورت می‌گیرد.

داناپور خواستار حمایت‌های روحی و معنوی از ورزشکاران زن شد و گفت: حضور مشاوران روانشناس در اردوی تیم ملی و رسیدگی به مشکلات روحی نیز ضروری است.

وی با بیان اینکه آسیب‌های جسمی در رشته قایقرانی برای وی شدید بوده است، افزود: رشته قایقرانی رشته بسیار دشواری است و ما اکثر زمان سال در اردو هستیم.

نخستین بانوی آورنده مدال‌های طلا و نقره در شمال‌غرب کشور گفت: چون در تبریز امکانات لازم وجود ندارد اردوهای مختلفی در سراسر سال و در استانهای دیگر وجود دارد و درواقع 25 روز از هر ماه را در اردو هستم، این امر مانع از تحصیل بنده نیز شده است.

داناپور خاطرنشان کرد: در قبال حضور در اردوهای ورزشی حقوقی پرداخت نمی‌شود و در گذشته مبلغ کمی پرداخت می‌شد که در حال حاضر نیز این حقوق قطع شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.