کارآفرین برتر خراسان رضوی گفت: با اختراع دستمال کاغذی‌های هوشمند و نانو توسط جوانان ایرانی این محصول به زودی در کشور به تولید انبوه می‌رسد.

دستمال کاغذی‌های هوشمند و نانو در بازار ایران

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ستاد خبری سفره‌های همدلی، سید مجتبی هاشمیان در برنامه سفره‌های همدلی اظهار کرد: در حال حاضر شرکت ما دارای 700 نیرو و دارای تحصیلات است و با 50 سال سابقه در حال خدمات رسانی به مردم هستیم.

وی افزود: امروز باید در بحث تولید به دنبال افزایش کیفیت تولیدات داخلی باشیم و صحت و درستی مواد تولیدی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم و  بر همین اساس ما به دنبال فراتر از استاندارد هستیم.

هاشمیان بیان داشت: برای استاندار بیشتر 12 تحصیل کرده دکترا و کارشناسی ارشد در بخص تولید ما نظارت دارند که بتواینم کالایی را عرضه کنیم که سبب رضایت مردم شود.

کارآفرین برتر خراسان رضوی تصریح کرد: ما با 4 کارگر در یک کارگاه کوچک کار خود را آغاز کردیم و به دنیال پیشرفت بودیم و امروز تعداد کارکنان ما 700 نفر رسیده است و با توجه به این تعدا کارگر کار بسیار دشوار است و من همیشه به دنبال باز گردن گره‌های کار آنها بودم چون بر این باورم با این کار خداوند نیز گره کار من را باز خواهد کرد.

وی با اشاره با طراحی دستمال کاغذی هوشمند گفت: دستمال کاغدی هوشمند یا همان نانو بدست جوانان ایرانی اختراع شده و شرکت‌های انگلیسی به دنبال خرید این اختراع با رقم بسیار بالایی بودند اما به زودی در ایران  و شرکت گلریز به تولید انبوه می‌رسد و با استفاده از این دستمال کاغذی میکروب‌های دست و صورت از بین رفته و مانع ورود ویروس‌های جدید به بدن می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.