تهیه کننده فیلم سینمایی عصر یخبندان گفت: به نظر من بهتر است در ماه مبارک رمضان موضوعات مرتبط با این ماه در سینماهای کشور اکران شود.

در ماه مبارک رمضان باید فیلم‌های مرتبط  با این ماه اکران شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ستاد خبری سفره‌های همدلی، منصور لشگری قوچانی در برنامه سفره‌های همدلی اظهار کرد: در تمام زندگی خود تلاش کردم مال حلال بدست بیاورم و به دنبال آن بودم که دغدغه‌های اجتماعی جامع را مطرح کنم که این موضوع در ابتدا با فیلم سینمایی خط ویژه شروع شد .

وی افزود: فیلم سینمایی عصر یخبندان نیز به دلایل اینکه امروز متاسفانه انسجام خانواده کم شده در این فیلم متذکر شدیم خروج از خانواده دارای عوارض بسیاری است و البته در این فیلم ما بنا  را بر آن گذاشتیم تا مردم از فیلم لذت ببرند و الویت ما سرگرمی مردم بود.

تهیه کننده فیلم سینمایی عصر یخبندان بیان داشت:  امروز به نظر من بهار سینما ایران در ماه مبارک رمضان به وقع پیوسته و در این زمینه نیروی انتظامی و مسئولات ارشاد زحمات فراوانی کشیدند و البته به نظر من بهتر است در ماه مبارک رمضان موضوعات مرتبط با این ماه در سینماهای کشور اکران شود.

لشگری قوچانی تصریح کرد: به نظر من  در ماه مبارک رمضان مردم نیاز به خودسازی دارند و فیلم عصر یخبندان نیز مسائل اجتماعی را مطرح می‌کند و متناسب با ماه مبارک رمضان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.