فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۳هزار نفر توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر از ابتدای امسال در خراسان رضوی خبر داد.

دستگیری ۳هزار نفر توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار بهمن امیری‌مقدم در نشستی خبری که در ستاد فرماندهی مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال  از سوی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی 8 تن و 500 کیلوگرم مواد در عملیات‌های مختلف کشف شده است.

وی با بیان اینکه در اوایل تیرماه جاری در عملیات ویژه یک تن مواد مخدر پنهان شده در کانکس‌هایی که یخچال که 450 کیلو گرم آن هروئین بوده در میان بسته های همبرگر کشف و در عملیاتی دیگر نیز یک تن و 274 کیلوگرم ماده مخدر توسط باندی دیگر در کانکس‌های حمل برنج کشف و ضبط شده است، افزود: درعملیات های اخیر فرمانده انتظامی  خراسان رضوی 13 نفر دستگیر شدند.

امیری‌مقدم با بیان اینکه بیشترین مواد مخدر وارد شده به استان از سمت استان‌های جنوبی کشور است، بیان کرد: ازابتدای امسال بیش از3 هزار نفر توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند چرا که عزم پلیس در ارتباط با مواد مخدر جدی است و مرزهای خراسان رضوی مرزهایی بسیار محکم هستند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین در 16 مرحله در طرح پاکسازی معتادان از سطح شهر، 884 نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده و به مراجع قضایی معرفی  و با  این افراد به شدت برخورد می‌شود.

وی به سرقت مسلحانه‌ای به یکی از شعب موسسه مالی و اعتباری عسکریه بلوار طبرسی مشهد  اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این سرقت با آگاهی رئیس شعبه مذکور و حضور به موقع نیروهای پلیس ناکام ماند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در ارتباط با برنامه‌های شب‌های قدر گفت: طرح‌های ترافیکی در کل شهرهای استان پیش‌بینی شده و درخواست ما نیز از مردم این است که در شب‌های قدر از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

امیری مقدم تاکید کرد: همچنین برای روز راهپیمایی روز قدس و عید فطر تدابیر و طرح‌های ویژه ترافیکی اندیشیده شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • كمال IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    دست مسولان و پرسنل نيروي انتظامي درد نكنه اما تنها دستگيري راه ميارزه نيست بهتره مسولان به فكر ريشه يابي معضل قاچاق و اعتياد باشند كه بخش اعظمش مربوط به بيكاريه