جنگنده های عربستان در حملات وحشیانه خود به یمن، انبار مواد غذایی و دارو را در شهر عدن هدف قرار داده و آن را به طور کامل تخریب کردند.

 بمباران انبار مواد غذایی و دارو/ شهادت ده ها نفر از شهروندان یمنی
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از سبأ نت، یک منبع در اتاق بازرگانی و صنایع استان عدن گفت: جنگنده های عربستان انبار مواد غذایی شرکت های «دادیه»، «شهاب»، «دیان» استان عدن را هدف قرار داده و به طور کامل تخریب کردند.

منبع مذکور افزود: در این انبارها فقط مواذ غذایی ذخیره شده بود و هیچگونه سلاح و یا نیروی نظامی وجود نداشت. این در حالی است که شهروندان یمن به شدت از کمبود مواد غذایی در استان عدن رنج می برند و این اقدام جنگنده های سعودی باعث تشدید درد و رنج آنها می شود.

خبر دیگر اینکه ۱۰ نفر از شهروندان از جمله چندین کودک در حملات بمباران منازل شهروندان یمن در استان الحدیده به شهادت رسیده و  شماری دیگر زخمی شدند.

همچنین در بمباران استان های مختلف یمن از جمله صنعا و صعده توسط جنگده های سعودی، بیش از ۱۰ نفر دیگر از جمله چند کودک به شهادت رسیده و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

کشته شدن ۴ عضو القاعده در حمله آمریکا

از سوی دیگر، در حملات هوایی آمریکا به یمن، ۴ نفر از عناصر گروهک القاعده در شهر المکلا که تحت تصرف این گروهک قرار دارند، کشته شدند.

یک مسئول محلی در گفتگو با فرانس پرس عنوان کرد: در حمله پهپاد آمریکا به خودروی حامل عناصر گروهک القاعده در شهر المکلا، تمام ۴ سرنشین این خودرو کشته شدند.وی افزود: ملیت دو نفر از کشته شدگان، عربستانی و کویتی و دو نفر دیگر یمنی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.