قدس آنلاین- تبریز: معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: روز جهانی قدس و ۲۲ بهمن ریشه در آرمانهای نظام دارد و باید تلاش کنیم تا مراسم راهپیمایی روز قدس امسال از سالهای گذشته با شکوهتر و عظیم تر برگزار شود .

روز جهانی قدس ریشه در آرمانهای نظام دارد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، نقی کرمی امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس همانطور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند ، روز حیات مجدد اسلام است زیرا که در مقابل دشمن اصلی اسلام، مسلمین و مردم آزاده جهان بپا می خیرند .

وی تصریح کرد : روز جهانی قدس و ۲۲ بهمن ریشه در آرمانهای نظام دارد و باید تلاش کنیم تا مراسم راهپیمایی روز قدس امسال از سالهای گذشته با شکوهتر و عظیم تر برگزار شود .

معاون استاندار آذربایجان شرقی بیان داشت : امسال نیز مانند سالهای گذشته از ظرفیت تمامی نهاد ها و ارگانها برای برگزاری بهتر راهپیمایی روز قدس استفاده کنیم و تمامی دستگاهها در جهت برگزاری بهتر راهپیمایی تعامل و همکاری داشته باشند .

کرمی اظهار داشت: این روز فرصتی است برای آنکه ما بتوانیم انقلاب اسلامی را براساس آموزه های دینی و الهام از همه آموزه هایی که از پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه بزرگوار رسیده به جهانیان بشناسانیم.

وی در خصوص راهپیمایی روز قدس سال ۹۴ بیان داشت : راهپیمایی امسال به دلیل احتمال در تقارن عید فطر یک هفته زودتر از موعد مقرر در کشور ، روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان ( ۱۹ تیر ماه ) همزمان با سراسر کشور در شهرستان مرند برگزار خواهد شد .

نماینده عالی دولت در شهرستان در خصوص مسیر و ساعت شروع راهپیمایی افزود : همه تمهیدات ترافیکی ،انتظامی ، امنیتی و خدمات رسان در طول مسیر مهیا گردیده و مسیر راهپیمایی از مسجد جامع (شروع) –خیابان شهید رجایی ، خیابان پروین اعتصامی ،خیابان تختی ،میدان مادر ، چهار راه برق ، خیابان امام (ره) ، میدان امام (ره) بوده و راس ساعت ۱۱ از محل مورد نظر شروع خواهد شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.