قدس آنلاین- تبریز: فرماندار بناب گفت: هیچ نهادی حق برگزاری مراسم و همایش بدون اخذ مجوز را ندارد.

هیچ نهادی حق برگزاری مراسم و همایش بدون اخذ مجوز را ندارد/ جشنواره تابستانی بناب برگزار می شود

به گزار قدس آنلاین از تبریز، ولی‌الله فرج‌الهی در جلسه شورای اجتماعی، فرهنگی شهرستان بناب با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز جشنواره‌های تابستانی از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری در سال گذشته که با استقبال خوب مردم در محلات مختلف شهر روبه‌رو شد، بر استمرار برگزاری این جشنواره‌ها در تابستان امسال نیز تأکید کرد.

فرماندار بناب اظهار داشت: سعی کنیم برنامه‌های تابستانی را در محلاتی که در آن آسیب‌های اجتماعی بیشتر است، برگزار کنیم و این یکی از وظایف اصلی شهرداری است.

وی با اشاره به نقش مثبت و تأثیرگذار سازمان‌ها و نهادهای مردم نهاد در برگزاری برنامه‌ها افزود: قطعاً در مراسم‌ها و برنامه‌هایی که مشارکت مردم را به کار گرفته‌ایم، موفقیت آنها را بیشتر دیده‌ایم ولی به شرطی که آنها درست مدیریت شوند.

فرماندار بناب سپس با انتقاد از برگزاری برخی همایش‌ها و نمایشگاه‌ها بدون اخذ مجوز در سطح شهرستان تصریح کرد: قطعاً آسیب‌های چنین برنامه‌هایی از منفعت آنها نیز بیشتر خواهد بود.

فرج‌الهی تأکید کرد: با توجه به اینکه امسال در سال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان قرار داریم، باید در برگزاری این مراسم‌ها نهایت دقت و هماهنگی به عمل آید.

وی با تأکید بر ضرورت اخذ مجوزهای لازم از مبادی و مجاری ذیربط برای برگزاری مراسم‌ها و همایش‌های مختلف گفت: هیچ سازمانی، نهادی، دانشگاهی و تشکیلات مردم نهادی حق برگزاری هرگونه همایش، سمینار و نمایشگاهی را بدون اخذ مجوزهای لازم ندارند.

فرماندار بناب در ادامه از زحمات و تلاش‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان به خاطر برگزاری کلاس‌های تابستانی و جذب مناسب علاقمندان به کلاس‌های رشته‌های مختلف ورزشی تقدیر و تشکر کرد.

علیرضا علی‌اصغری معاون خدمات شهری شهرداری بناب نیز در این نشست از برگزاری جشنواره‌های تابستانی توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری در نقاط مختلف این شهر خبر داد و گفت: با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط جشنواره‌های تابستانی را مفیدتر از سال قبل در این شهر برگزار خواهیم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.