جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: اگر کمک فکری ایران و تدابیر رهبری به سوریه داده نمی شد اکنون معلوم نبود چه بلایی سر منطقه می آمد.

 اگر کمک فکری ایران نبود معلوم نبود چه بلایی سر منطقه می آمد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار دفاعی ایرنا امیر سرتیپ محمد حسن نامی روز شنبه این اظهارات را در نشست بررسی حقوق بشر آمریکایی بیان کرد.
این مقام مسوول در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: آمریکایی ها روز به روز به دنبال جنایات بیشتری در جمهوری اسلامی هستند و اگر تدابیر رهبری در این خصوص نبود قطعا جمهوری اسلامی نیز مثل کشورهای دیگر می شد.

**فضای مجازی در دستان آمریکا و صهیونیست ها
جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار داشت: مردم آمریکا در دست گروهی ثروتمند اسیر هستند.
وی گفت : در زمان حاضر 75 درصد فضای مجازی در دست آمریکا و صهیونیست ها است و بیش از 62 درصد ثروت دنیا هم در دست 72 نفر است.
وی عنوان کرد: امروز در فضای مجازی تلاش می شود انسانیت، زیر سوال برود.
امیر نامی با بیان اینکه آمریکا طی 50 سال گذشته هر سال جنگی را به راه انداخته است ، گفت: داعش دست پرورده آمریکا و صهیونست ها است و آنان در سوریه و عراق جنایت می کنند.
وی تاکید کرد: اگر هدایت های رهبری را سرلوحه قرار دهیم به طور قطع پیروز خواهیم شد.
جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه صهیونیست ها در این فضا تلاش می کنند که انسانیت را به سمت آن چیزی که می خواهند بکشانند، گفت: امروز همین گروه از طریق فضای مجازی تلاش می کنند تا راهبرد تفرقه را در بین مذاهب و جهان اسلام گسترش دهند.
نامی افزود: آنها برای اسلام سه راهبرد تعریف کردند؛ اولین راهبرد آنها درگیری شیعه و سنی است، دومین راهبرد بین سنی و سنی است و سومین راهبرد نیز درگیری بین شیعه و شیعه است و آنها قصد دارند با این کار جهان اسلام را از بین ببرند.
وی در ادامه به جنایت های آمریکا در ایران اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها بعد از شلیک موشک از ناو وینسنس قصد توجیه کارشان را داشتند، اما بعد از چندی آنها از فرمانده این ناو قدردانی کردند و اینگونه حرکات نشان دهنده این است که آمریکایی ها جنایت را پیشه خود کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    0 0
    مگر سوریه در حال حاضر امن است. این کشور در حال حاضر نا امن ترین شرایط را می گذراند
  • ناشناس IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    0 0
    مرگ به آمریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر داعش مرگ بر آل سعود.