قدس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی محدودیتهای ترافیکی ویژه شبهای قدر را اعلام کرد.

محدودیتهای ترافیکی شبهای قدر در مشهد

سرهنگ «حمیدرضا گرایلی» گفت: برای پیشگیری از به وجود آمدن مشکلات ترافیکی و تسهیل عبور و مرور شهروندان، محدودیتهای ترافیکی ویژه‌ای در مراسم احیا و عزاداری در مسیرهای منتهی به بارگاه ملکوتی علی ابن‌موسی‌الرضا(ع) به شرح ذیل به اجرا گذاشته می‌شود:

  محدودیت توقف:

محدودیت توقف وسایل نقلیه در صورت نیاز از ساعت 14 روزهای چهاردهم، شانزدهم و هجدهم تیرماه (19-21-23 ماه مبارک رمضان) تا پایان مراسم در طول مسیرهای مشروحه ذیل و در دو سمت مسیرهای مذکور توقف ممنوع خواهد بود.

از میدان شهدا به طرف خیابان شیرازی تا حرم مطهر و روگذر شیرازی، خیابان امام رضا(ع) حدفاصل میدان بیت المقدس تا حرم مطهر و رینگ زیرگذر، خیابان طبرسی از تقاطع شهید گمنام تا حرم مطهر، خیابان نواب صفوی از میدان پنجراه تا حرم مطهر، طول خیابان شهید اندرزگو، از بیت‌المقدس تا بازار سرشور، خیابان شهید رجایی تا تقاطع شهدا، خیابان آیت‌ا... بهجت از تقاطع شهدا تا مقابل بهجت.

  محدودیت تردد:

در مسیرهای یاد شده از ساعت 20تا پایان مراسم از تردد همه وسایل نقلیه شخصی و موتورسیکلت‌ها به سمت حرم جلوگیری به عمل می‌آید. در صورت حضور عزاداران در معابر و نبود امکان برای عبور خودرو، محدودیت ترافیکی کامل اعمال خواهد شد.

سرهنگ گرایلی خاطر نشان کرد: اجرای طرح هر روز از ساعت 00/14 خواهد بود که از زمان شروع باید نسبت به پاکسازی روگذرها و زیرگذرهای حرم مطهر رضوی اقدام و تا پایان مراسم محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با تأکید بر برخورد با رانندگان متخلف گفت: از رانندگان انتظار داریم با رعایت دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با مأموران این پلیس همکاری کرده و در زمان اجرای محدودیت ترافیکی از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.