پیمان طالبیان: برانکو ایوانکوویچ از شرایط کنونی پرسپولیس رضایت ندارد، اما برای حفظ ظاهر به گونه‌ای رفتار می‌کند که هیچ مشکلی وجود ندارد،  ...

 قنبرپور تازه‌ترین سوژه اختلاف برانکو و هیأت مدیره!

اما این راهکار عمر چندانی برای سرمربی کروات پرسپولیس نداشت، چون مخالفتهای دستیار تحمیلی این مربی به اندازه‌ای پیش رفته بود که وی سرپرست موقت باشگاه را تهدید کرد که دیگر حاضر به همکاری با این مربی نیست، چون جای دستیار و سرمربی در حال حاضر تغییر کرده است.

اما چرا اختلاف میان برانکو و قنبرپور بالا گرفت، در این ارتباط گفته می‌شود، رابطه نزدیک قنبرپور و طاهری به اندازه‌ای است که این دو بیشتر نظرهای خود را به اجرا درمی‌آورند، در صورتی که برانکو انتظار دارد در موضوع نقل و انتقالات حرف اول و آخر را بزند، به همین دلیل اختلافهای این دو بالا گرفت تا جایی که برانکو تهدید کرده است، اگر همچنان این رفتارها تداوم داشته باشد، اجازه نخواهد داد قنبرپور به عنوان دستیار او در کادر فنی باقی بماند.

هر چند طاهری تاکنون در قبال این تهدید برانکو ایوانکوویچ موضعگیری نکرده، اما بعید است این تهدید از سوی طاهری جدی گرفته شود، چون وی معتقد است، حضور قنبرپور به عنوان دستیار برانکو مصوبه هیأت مدیره است، از این رو برانکو موظف است طبق مفاد قراردادش، مصوبه‌ها و تصمیم گیری‌های هیأت مدیره را به اجرا درآورد. اما در همین حال برخی اعضای هیأت مدیره به طاهری پیشنهاد دادند از بروز تنش میان برانکو و قنبرپور جلوگیری کند، چون ممکن است هواداران ناراضی باشگاه از این مسأله استفاده کنند و هیأت مدیره را مورد انتقاد قرار دهند، اما طاهری همچنان بر مواضع خود پافشاری می‌کند و معتقد است، قنبرپور منافع باشگاه را در نظر می‌گیرد و تصمیمهای درستی اخذ می‌کند.

اما همه مشکلات برانکو ایوانکوویچ به این مسأله برنمی‌گردد، نزدیکان باشگاه پرسپولیس مدعی هستند اختلاف با قنبرپور تنها یک بهانه ساده برای بروز نارضایتی از نحوه برخورد طاهری با سرمربی کروات است، گویا سرمربی کروات حالا که متوجه شده است هیچ اراده‌ای برای خرید بازیکنان مورد نظر وی در باشگاه پرسپولیس ندارد، به عناوین مختلف در تلاش است نارضایتی خود را به اطلاع هواداران باشگاه برساند، به همین دلیل این مسأله را رسانه‌ای کرده است تا به نوعی توپ در زمین مدیریت باشگاه بیفتد.

گفته می‌شود، برانکو قصد دارد اگر شرایط به همین ترتیب پیش برود، طی روزهای آینده مصاحبه‌ای جنجالی انجام دهد تا به این ترتیب بتواند از مدیران باشگاه امتیاز بگیرد، اما منتقدان او در کادر مدیریتی باشگاه برای او پیغام فرستاده‌اند از این کار صرفنظر کند، چون در صورتی که وی با انجام مصاحبه‌ای تند، مدیریت و اعضای هیأت مدیره را به چالش بکشد، آنگاه مخالفتها با تصمیمهای وی اوج خواهد گرفت و دیگر نمی‌توان انتظار حمایت از برانکو را داشت.

با وضعیت کنونی و اوج گرفتن اختلافها میان برانکو و اعضای هیأت مدیره نمی‌توان آینده روشنی برای پرسپولیس در نظر گرفت، مگر اینکه یکی از طرفین این درگیری و کشمکش از تصمیمهای خود عقب نشینی کند که در حال حاضر این اتفاق دور از ذهن است، چون برانکو و مدیران پرسپولیس بر گفته‌های خود اصرار می‌ورزند!

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.