سینا حسینی: شایعات و گمانه زنی‌ها خیلی زود تبدیل به واقعیت شد، بازیکن اخراجی تیم فوتبال پرسپولیس پس از توافق با علیرضا منصوریان، ...

صادقیان بدون اجازه منصوریان آب نمی‌خورد!

 پای میز مذاکره نشست و قرارداد جدید خود را با مدیران باشگاه نفت به امضا رساند تا یک فصل جدید را تجربه کند.

منتقدان بابت این خرید، علیرضا منصوریان را سرزنش کردند که چرا او به سراغ بازیکن پرحاشیه فصل گذشته پرسپولیس رفته است، در صورتی که می‌توانست خرید بهتری در این پست داشته باشد.

اما سرمربی تیم فوتبال نفت تهران چنین عقیده‌ای ندارد و معتقد است، صادقیان می‌تواند در صورتی که به خوبی مدیریت شود، به یک بازیکن تأثیرگذار تبدیل شود، گویا علی منصوریان پیش از اینکه نشست صادقیان و مدیران نفت برای عقد قرارداد برگزار شود، به مدیران این باشگاه اعلام کرده، پیش نویس قرارداد را قبل از اینکه در اختیار صادقیان قرار دهند، به او ارجاع دهند تا وی بندهای ویژه‌ای در این قرارداد لحاظ کند.

اما پرسش کلیدی این است که منصوریان چه بندهایی را به قرارداد پیام صادقیان اضافه کرد، در این رابطه گفته می‌شود، علیرضا منصوریان چند شرط خاص را برای صادقیان در نظر گرفته است و در صورت رعایت این شرطها، وی می‌تواند دریافتی از باشگاه داشته باشد.

یکی از بندهای موردنظر منصوریان به نظم پذیری این بازیکن ارتباط دارد، گویا منصوریان در این بند آورده است، در صورت بروز هرگونه بی‌نظمی و تخلفی از سوی این بازیکن، سرمربی اختیار تام دارد درباره سرنوشت این بازیکن تصمیم‌گیری کند و حق هیچ گونه شکایتی برای بازیکن طرف قرارداد وجود ندارد.

بند دیگر این قرارداد به حضور در ترکیب ثابت این بازیکن مربوط می‌شود، گویا منصوریان و صادقیان قبل از عقد قرارداد رسمی با یکدیگر به توافق رسیدند که پرداخت باشگاه به صادقیان منوط به حضور این بازیکن در ترکیب ثابت خلاصه شود، یعنی اینکه اگر صادقیان نیمکت نشین باشد، هیچ مبلغی به وی اختصاص پیدا نخواهد کرد.

اما جالبترین  بندی که گفته می‌شود در قرارداد صادقیان و باشگاه نفت لحاظ شده، رفتارهای اجتماعی این بازیکن است، گویا در این بند آمده است، رفتارهای نابهنجار و غیراخلاقی بازیکن که شأن باشگاه را خدشه‌دار کند، از سوی کمیته انضباطی به عنوان تخلف جدی در نظر گرفته خواهد شد و بازیکن شامل حال جریمه و کسر قرارداد خواهد شد و هیچ گونه حقی برای اعتراض به این تصمیم از سوی بازیکن وجود نخواهد داشت.

اما شایع شده است به جز این چند بند ویژه، منصوریان به صادقیان اعلام کرده است، باید دور برخی از دوستانش را نیز خط قرمز بکشد تا او بتواند بدون حاشیه به کار خود ادامه دهد.

گفته می‌شود، منصوریان به صادقیان گفته، ارتباطش با خواننده زیرزمینی حاشیه ساز را پایان دهد، چون هیچ علاقه‌ای ندارد دوباره این خواننده حاشیه ساز برای صادقیان و تیم نفت دردسرساز شود.

نکته دیگر اینکه گفته می‌شود، منصوریان از صادقیان خواسته است فعالیتش در شبکه‌های اجتماعی را کاهش دهد و از درگیری با رسانه‌ها و انجام مصاحبه‌های جنجالی پرهیز کند، حتی گفته می‌شود، صادقیان بدون کسب اجازه از منصوریان نمی‌تواند با رسانه‌ها گفت و گو کند. حال باید دید آیا با این نسخه، یاغی فصل گذشته لیگ برتر کنترل خواهد شد یا اینکه دوباره نام پیام‌صادقیان در فهرست بازیکنان جنجالی و پرحاشیه لیگ پانزدهم جای خواهد گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.