دلارام عظیمی: تنها در صورتی که داوید دخئا به رئال مادرید بپیوندد، این تیم فصل آینده یک اسپانیایی درترکیب خود خواهد داشت. 

 احتمال حضور فقط یک اسپانیایی در تیم بنیتس

فلورنتینو پرس در بازگشت دوباره به ریاست این باشگاه قول داده بود که رئال را اسپانیایی تر از همیشه بکند. از سال 2009 به این طرف رائول، آلبیول، آربلوا، ژابی آلونسو، پدرو لئون، استبان گرانرو، سرخیو کانالس، کایخون، کارواخال، دیه گو لوپس، ایسکو و ایارامندی خریدهای اسپانیایی او در این تیم بودند، با این حال اکثر این بازیکنان دیگر امروز در برنابئو حضور ندارند و آنهایی هم که هنوز بازیکن رئال محسوب می‌شوند، بسختی می‌توانند در ترکیب 11 نفره رافا بنیتس در فصل آینده جای ثابتی برای خود پیدا کنند.

این در حالی است که در ترکیب فصل پیش این تیم چهار بازیکن اسپانیایی شامل کاسیاس، راموس، کارواخال و ایسکو به طور متناوب در ترکیب تیم به میدان می‌رفتند. اما امسال به احتمال زیاد فقط داوید دخئا که هنوز انتقال او از یونایتد به رئال قطعی نشده، تنها مهره اسپانیایی تیم خواهد بود. مادرید در این فصل دانیلو، کاسمیرو و لوکاس واسکس و مارکو آسنسیو را جذب کرده و به نظر می‌رسد در آغاز تمرینات پیش فصل دنیس چریشف و مارتین اودگارد را در هم در اختیار داشته باشد. به هر حال هر دوی این بازیکنان به طور قرضی به تیمهای دیگر منتقل می‌شوند و فقط بازیکنان برزیلی که از پورتو به این تیم پیوسته اند شانس حضور درترکیب اصلی تیم را خواهند داشت؛ دلیل این امر هم هزینه زیادی است که رئال برای جذب آنها متحمل شده است. با ورود این بازیکنان، کارواخال ممکن است جایگاهش را در خط دفاعی از دست بدهد و ایسکو که یووه خواهان در اختیار گرفتن اوست، درپی بازگشت مودریچ به میدانها بعد از پایان مصدومیتش دوباره نیمکت نشین خواهد شد.

ایارامندی هم شانس دیگری برای اثبات شایستگی‌هایش به کادر جدید مربیگری خواهد داشت، ولی او هم گزینه دوم یا سوم نظیر آربلوا و ناچو و خسه خواهد بود. دراین شرایط که یک هفته به شروع تمرینات پیش فصل رئال باقی مانده و درحالی که کاسیاس و راموس در یک قدمی جدایی از رئال قرار گرفته‌اند، دخئا و رافائل واران جای این دو را درترکیب مادرید خواهند گرفت. در بدترین سناریو ممکن، یعنی اگر دخئا به رئال نیاید و کاسیاس هم این تیم را ترک کند، کیلور ناواس دروازه‌بان اصلی تیم خواهد بود. دراین شرایط رئال مادرید حتی یک بازیکن اسپانیایی در ترکیب اصلی‌اش نخواهد داشت و وعده‌ای که فلورنتینو شش سال پیش به هواداران این تیم داده بود، عملاً منتفی می‌شود.

pt;mso-font-kerning:.5pt'>

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.