۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸
کد خبر: 293714
اخبار ويژه / خرید و فروش اسلحه در تهران!

فشار برای ورود به انتخابات!

فارس: رئیس جمهور سابق در مراسم افطار با شماری از مقامها و مسؤولان عالی رتبه دولتهای نهم و دهم با بیان اینکه فشار به ما برای ورود به انتخابات زیاد است، مدعی شد: به طور مطلق هیچ برنامه‌ای و علاقه‌ای برای فعالیتهای انتخاباتی نداریم. احمدی نژاد گفت: اگر تصمیم یا تکلیفی داشتم، صراحتاً به ملت اعلام می‌کنم.

 

خرید و فروش اسلحه در تهران!

تسنیم: سرهنگ علیرضا لطفی، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یک فروشنده اسلحه در منطقه مرکزی تهران و کشف ۱۰۰ سلاح گرم و سرد از مخفیگاه وی خبر داد.

 

پیگیری مطهری درباره برخی بازداشتها

ایلنا: علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس درباره بازداشت اخیر اسماعیل عبدی، دبیر کانون صنفی معلمان ایران، گفت: من این موضوع را پیگیری کردم. آقای عبدی محکومیت قبلی داشته و ظاهراً آن را به اجرا گذاشته اند.

 

افطاری‌های چند ده میلیونی در تهران!

تابناک: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، با جمع‌بندی منوی افطار ده‌ها رستوران تهران، رقم واقعی افطار اعیانها در حدود 40 هزار تومان است و این در حالی است گروهی از رستورانها نیز که خدماتشان را با بشقاب افطار در هم آمیخته‌اند، رقمهای کلانی را مطالبه می‌کنند که برای یک میهمانی کوچک معادل چند 10 میلیون تومان است.

 

«بخشنامه صلح امام حسن» تکذیب شد

ایرنا: مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیما خبر «صدور بخشنامه نپرداختن به موضوع صلح امام حسن(ع)» توسط این رسانه را تکذیب کرد و گفت: سیاست این سازمان حمایت کامل و جدی از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان است.

 

مستشار نظامی در یمن نداریم

ایسنا: حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقا وزارت خارجه کشورمان تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ مستشار نظامی در یمن ندارد.

 

هلاکت يکی از سران ارشد داعش

باشگاه خبرنگاران: وزارت دفاع آمریکا از کشته شدن یکی از سران گروه تروریستی داعش در حمله هوایی جنگنده های آمریکایی در سوریه
 خبر داد.

 

نظرسنجی دانشگاه‌های مریلند و تهران

فارس: در نظرسنجی که دانشگاه مریلند با همکاری دانشگاه تهران از مردم ایران انجام داده، 94 درصد از پاسخگویان معتقدند، برنامه هسته‌ای برای کشور اهمیت زیادی دارد.

 

رادان مسؤول آموزش مدیریت بحران درناجا  

مشرق: روز گذشته تیم دانشجویان ارشد دافوس دانشکده علوم انتظامی ناجا از ستاد فرماندهی مدیریت بحران تهران و پایگاه اطلاع رسانی بحران نیوز بازدید کردند. سرپرست دانشجویان نیز در این بازدید اعلام کرد: این مبحث به همراه آموزش های عملی متناسب با سطوح مدیریت بحران توسط سردار احمدرضا رادان در دانشکده علوم انتطامی تدریس می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.