پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- ایلام: در نخستین جشنواره رسانه ای اربعین حسینی در استان ایلام، از فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی در زمینه کنگره عظیم اربعین حسینی سال گذشته، تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار قدس ‌مقام برترنخستین جشنواره"اربعین حسینی"  را کسب کرد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، در این مراسم  که با حضور جمع کثیری از اصحاب مطبوعات و رسانه های استان و مسئولان استانی تحت عنوان ضیافت اندیشه، در محل مجتمع رفاهی – فرهنگی لاله سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام برگزار گردید، گزارش «ظرفیت مرز مهران تکمیل شد» منتشره در روزنامه قدس و سایت خبری تحلیلی قدس آنلاین به قلم «غلامرضا محمدمرادی – سرپرست و خبرنگار این نشریه در استان ایلام» به عنوان برترین گزارش این جشنواره معرفی و با اهداء لوح تقدیر و هدایا از ایشان تجلیل بعمل آمد.

در بخشی از این لوح تقدیر که به امضاء رئیس خانه مطبوعات استان و رئیس بسیج رسانه استان ایلام رسیده است، خطاب به خبرنگار قدس آنلاین آمده است:

رشد و توسعه فرهنگی در هر جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به ملت است. خبرنگاران راهیان وادی آگاهی  و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلندنظر عرصه اطلاع رسانی اند، چه خوش بود این خدمت در راه اندیشه های دینی و آرمان والای امام حسین (ع) باشد و اربعین را که روز غلبه خون بر شمشیر و حق بر باطل است به تصویر کشد.

در بخش دیگری از این لوح خطاب به غلامرضا محمدمرادی آمده است:

بدینوسیله تلاش ارزشمند جنابعالی و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم را در ارائه تصویری عینی از شور و شعور حسینی می ستائیم و بر همت بلندتان درود می فرستیم. حال که در نخستین جشنواره رسانه ای اربعین حسینی به خاطر خلق اثری در زمینه گزارش با عنوان «ظرفیت مرز مهران تکمیل شد» در روزنامه قدس  برگزیده شده اید بر همت عالی و قلم والایتان درود می فرستیم و این لوح تقدیر را تقدیم حضور ادیبانه شما می نماییم.

با امید به اینکه در پرتو عنایات خاصه حق به پشتوانه غنای فرهنگی دستان قلم نوازتان در ترویج فرهنگ عاشورا و اربعین حسینی بر جریده وزین تان خوش بدرخشد، برایتان توفیق و تداوم، هدایت و سعادت، سرافرازی و سربلندی را از ایزد منان آرزومندیم.

گفتنی است در این آیین، سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان،کلانتری معاون سیاسی امنیتی استانداری، رحیم زاده مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام و تنی چند از دیگر مسؤلان استانی حضور داشتند و « غلامرضا محمدمرادی - سرپرست و خبرنگار روزنامه قدس و سایت خبری تحلیلی قدس آنلاین » به نیابت از اصحاب مطبوعات و رسانه های استان به ایراد سخن و رائه نظرات و دیدگاهها پرداختند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.