وحيد طالب لو برخلاف انتظارها استقلال را ترك نكرد. او به نزديكانش گفته مي خواهد دوباره رحمتي را دراستقلال نيمكت نشين كند. وحيد عزمش را جزم كرده است...

طالب لو به دنبال نيمكت نشين كردن رحمتي/وضعيت قرمزدرقفس توري استقلال

به گزارش قدس آنلاين، پرویز مظلومی به شدت نگران روابط مهدی رحمتی و وحیدطالب‌لو است. برخوردهایی که این دو دروازه‌بان در حین تمرینات استقلال با هم دارند هرگز باب میل سرمربی استقلال نبوده و پرویز اگر چه سعی می‌کند در رسانه‌ها حرفی از این دلخوری نزند اما در نشست‌های خصوصی بارها نسبت به آینده روابط این دو دروازه‌بان ابراز نگرانی کرده است.
سرمربی آبی‌ها تصور می‌کرد که وقتی رحمتی به تمرین استقلال می‌رود تمام آن کدورت‌هایی که با طالب‌لو داشت را به یکباره کنار می‌گذارد اما سید هرگز رفتار دوستانه‌ای با طالب‌لو نداشت و در مقابل وحید هم علاقه‌ای به رفع اختلاف‌ها از خود نشان نداد. از آن روز که رحمتی و طالب‌لو در تمرینات استقلال با هم در یک قاب قرار گرفته‌اند هرگز کلامی با هم حرف نزده‌اند. حتی نصیحت‌های حسین ترابپور نیز بی‌فایده بوده به طوری که به جز یک سلام و احوالپرسی خشک دیگر دیالوگی میان این دو دروازه‌بان رد و بدل نمی‌شود.
رحمتی خود را اول دروازه‌بان استقلال می‌داند و طالب‌لو همچنان اعتقاد دارد که می‌تواند به روزهای اوج بازگردد و حتی در این فصل رحمتی را نیمکت‌نشین کند.
این زمزمه‌هایی است که از گوشه و کنار استقلال شنیده می‌شود و احتمالا این دو دروازه‌بان در گفت‌وگوهایی که با دوستان خود داشته‌اند به این اهداف اشاره کرده‌اند؛ یعنی هم رحمتی مدعی شده که تا پایان فصل شماره یک خواهد بود و هم طالب‌لو جایی گفته است که مانند گذشته رحمتی را نیمکت‌نشین می‌کند.
این نوعی تنش پنهان است در استقلالی که به زعم سرمربی‌اش یکی از فاکتورهای موفقیتش می‌تواند آرامش باشد اما استقلال رگه‌هایی از ناآرامی را در مهم‌ترین پست خود احساس می‌کند؛ جایی که مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو تا این نقطه که هنوز لیگ آغاز نشده و فرصت نقل و انتقالات باقی است، قرار است یک فصل در کنار هم باشند.
ماجرا وقتی پیچیدتر می‌شود که زمزمه جدایی طالب‌لو را یک روز پس از اینکه رحمتی در تمرین استقلال دیده شد از سوی برخی مسوولان این باشگاه شنیدیم اما انگار طالب‌لو اعتقادی به جدایی از استقلال ندارد و پایش را در یک کفش کرده که این فصل رحمتی را در استقلال نیمکت‌نشین کند.
درست مانند فصل ششم و زمانی که آنقدر آمادگی‌اش را به اوج رساند که رحمتی استقلال را به سمت مس کرمان ترک کرد.
حالا آن طالب‌لوی افول کرده در روزهایی که رحمتی در اوج سپری می‌کند فکر ماجراجویی‌های تازه است و می‌کوشد شانس‌هایش در استقلال را دوباره زنده نگه دارد. این رقابت بی‌شک مظلومی را وارد چالشی سخت خواهد کرد و او را در بوته آزمایشی دشوار قرار خواهد داد. شاید برای استقلال بهتر بود که رحمتی و طالب‌لو را همزمان در اختیار نداشته باشد اما تاکنون که این وضعیت حامل است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.