دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی کشور از تجلیل سرآمدان روابط عمومی های ایران در ۳۱ تیرماه جاری خبر داد و گفت: روابط عمومی های ۳۵ وزارتخانه، سازمان دولتی و مراکز و بخش های خصوصی معرفی و تجلیل می شوند.

سرآمدان روابط عمومی های کشور تجلیل می شوند

هوشمند سفیدی در گفت و گو باایرنا افزود: در راستای کمک به ارتقای سطح عملکردی روابط عمومی ها در قالب مدل سرآمدی و کمک به استاندارد شدن فعالیت های این حوزه، از روابط عمومی هایی که اهتمام بیشتری در این حرفه داشته اند تجلیل خواهد شد.
دبیر آیین چهارمین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران همچنین با اشاره به اینکه در این آیین از روابط عمومی هایی که تعهد به سرآمدی بدهند، با اعطای گواهینامه، روابط عمومی هایی که بتوانند از میانه مسیر سرآمدی عبور کنند با نشان تعالی روابط عمومی و از روابط عمومی هایی که بالای 65 درصد امتیازات ممکن از 1000 امتیاز را دریافت کنند نیز با اعطای تندیس قدردانی خواهد شد. 
به گفته وی، یک روابط عمومی سرآمد، روابط عمومی است که بتواند به انطباق خود با 81 شاخص روابط عمومی نسبتا پیشرفته و براساس معیارهای سرآمدی نایل شود.
سفیدی مدل سرآمدی روابط عمومی را، نوعی نوآوری نظری در حوزه روابط عمومی توسط جامعه روابط عمومی ایران توصیف کرد و معیارهای اصلی سرآمدی روابط عمومی را شامل مخاطب گرایی، مدیریت فرآیندی، مسئولیت اجتماعی، توسعه سطح همکاری، مشارکت با محیط پیرامون یا یادگیری نوآوری و بهبود مستمر، تجهیز و نوسازی منابع انسانی،نتیجه گرایی و رهبری و مدیریت عنوان کرد.
دبیر چهارمین آیین سرآمدان روابط عمومی های کشور، مدل سرآمدی را پلی به سوی استانداردسازی فعالیت های روابط عمومی دانست و ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها را در قالب این مدل، فرصتی برای آسیب شناسی و حرکت به سوی بهبود و ارائه خدمات بهینه ارتباطی دانست.
دبیر کل سمپوزیوم بین الملی روابط عمومی های کشور یادآور شد که این آیین روز چهارشنبه 31 تیر ماه جاری با حضور 500 نفر از نخبگان روابط عمومی کشور، دست اندرکاران و پیشکسوتان این حرفه و جمعی از اساتید علوم ارتباطات و شماری از مسئولان در سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.