قدس آنلاین: شهردار بجنورد گفت: در امور عمرانی کیفیت را فدای سرعت نمی کنیم

نظارت کیفی در امور عمرانی از اهمیت بالایی برخوردار است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، شهردار بجنورد با تاکید بر اهمیت انجام کیفی امور عمرانی گفت: خوشبختانه امروزشاهد انجام امور عمرانی در سطح وسیع رضایتمندی شهروندان را ارتقا بخشیده است.

روح الله براتیان افزود: در امور عمرانی گرچه سرعت عمل پروژها برای ما مهم است نظارت کیفی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است .

وی گفت: هیج اهمالی از سوی ناظرین بر انجام امور اجرایی پذیرفته نیست و علاوه بر ناظرین پروژه بر تمامی امور اجرائی نظارت مستقیم داریم تا از هدر رفت سرمایه مردم در پرو ژ های بی کیفیت جلوگیری کنیم.

وی یاد آور شد : شهرداری حافظ و امانت دار شهروندان است و باید پاسخگو باشد.

براتیان اضافه کرد: به نظر و قضاوت شهروندان احترام می گذاریم و نگرانی شهروندان در خصوص شروع پروژه ، سرعت اتمام و انجام کیفی امور درک کرده و انرا اولویت کار خود می دانیم.

این مسئول ادامه داد: هم اکنون یک پروژه عمرانی که طی بازدید شخصی از نظر کیفی دچار اشکال بوده متوقف شد تاهم ناظرو هم مجری کار نسبت به رفع شبه و اصلاح آن اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: درکارهای اجرایی هیچ اهمالی را نمی پذیریم و با افراد خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

براتیان گفت: سعی داریم با اصلاح ساختار سازمانی کلیه فرایند های شهرداری را در ویترین به قضاوت عمومی بگذاریم تا هم اعتماد سازی شود و هم شهروندان از نحوه هزینه کرد سرمایه های خود اطلاع داشته باشند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.