قدس آنلاین- مدیرعامل هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: شبکه جوانان محلات فرصت مناسبی جهت تشکیل تیم عملیاتی محلات است.

شبکه جوانان محلات فرصت مناسبی جهت تشکیل تیم عملیاتی محله است

 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، سید مجتبی احمدی در نشست هم‌اندیشی با رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد اظهار کرد: افزایش تعاملات با گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد ثمرات خوبی مانند تشکیل دوام ثامن یا همان داوطلب واکنش اضطراری محله در محلات مشهد دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه ورود جوانان به عنوان داوطلب واکنش اضطراری محله به نوعی هویت‌بخشی است، افزود: با توجه به اینکه گروه مشاوران جوان دارای شبکه جوانان محلات ‌است به خوبی می‌توان از این ظرفیت نهایت بهره‌گیری را در تشکیل و نهادینه ساختن دوام ثامن در مشهد داشت.

مدیرعامل هلال احمر استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه شهرداری مشهد دارای زیرساخت‌های بی‌نظیر فناوری اطلاعاتی در کشور است، تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در شهرداری مشهد است که با همکاری گروه مشاوران جوان می‌توانیم اقدامات ویژه‌ای در خصوص جوانان شهرمان انجام دهیم.

احمدی از حضور مشهد در لیست ISTR به عنوان شهرهای تاب‌آور در جهان خبر داد.

وی در پایان پیشنهاد انعقاد تفاهم‌نامه میان گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد و هلال احمر خراسان رضوی را جهت همکاری‌های بیشتر در زمینه‌های مختلف مطرح کرد.

شناسایی ظرفیت‌های مشترک برای نقش‌آفرینی جوانان در مدیریت شهری

در ادامه رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: شناسایی ظرفیت‌های مشترک گروه مشاوران و هلال احمر استان زمینه‌های مناسبی را برای نقش‌آفرینی بیشتر جوانان در مدیریت شهری به همراه دارد.

هادی قاسم‌پور افزود: با توجه به اینکه بعد علمی و اجتماعی هلال احمر در حوزه جوانان پررنگ است می‌توانیم با افزایش تعاملات فی‌مابین ظرفیت‌های مشترک را شناسایی کنیم.

وی تصریح کرد: هلال احمر در حوزه پیشگیری پدافند غیرعامل و مدیریت بحران از گستره عملکردی بسیار خوبی برخوردار است که نقاط قوت بسیاری با شهرداری دارد.

رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد پیشنهادی مبنی بر آموزش دوره‌های مقدماتی و تکمیلی هلال احمر به جوانان ارائه کرد و افزود: در راستای طرح توانمندسازی جوانان خواستار برگزاری دوره‌های مقدماتی و تکمیلی هلال احمر برای فعالان، مشاوران و ایده‌پردازان گروه مشاوران جوان شهرداری هستیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hossin.npo9@gmail.com IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    چگونه تیم محلات تشکیل دهیم