قدس آنلاین یزد - فرماندار یزد با تأکید به اینکه روز جهانی قدس تنها مرتبط با ایران نیست گفت : روز قدس، روزی است برای مقابله حق علیه باطل که از اینرو مردم سایر کشورها نیز همگام با ملت ایران اسلامی در این روز انزجار و نفرت خود را از این اسرائیل غاصب اعلام می د

روز جهانی قدس تنها مرتبط با ایران نیست

به گزارش قدس آنلاین از یزد، محمود شاکری شمسی در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان یزد اظهار داشت : با توجه به هماهنگی های بعمل آمده راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در شهر یزد از ساعت 11 صبح روز جمعه 19 تیرماه از میدان شهید بهشتی، خیابان امام خمینی (ره) ، چهار راه شهدا و خیابان قیام تا میعادگاه نماز جمعه در مسجد ملااسماعیل برگزار می شود.
وی با بیان اینکه روز جهانی قدس به عنوان یکی از ماندگار ترین یادگارهای حضرت امام خمینی (ره) می باشد گفت: هدف گذاری در هر انقلاب و نظامی از اصول اولیه است لذا بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران با ایده و تفکرات متعالی خود از ابتدای انقلاب فریاد استکبار ستیزی سر داده و به دنبال نابودی اسرائیل و آزاد سازی قدس شریف بوده اند.
فرماندار یزد اظهار داشت: حمایت های معنوی ایران اسلامی و آزادیخواهان جهان از فلسطین باعث شده مقاومت مردم این خطه از جهان هر روز در راه مبارزه با رژیم نامشرع اسرائیل مصمم تر و در مقابل حملات و تهدیدات این رژیم مقاومت تر باشند.


وی با اشاره به نامگذاری سال 94 به عنوان سال ' دولت و ملت، همدلی و همزبانی ' از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: راهپیمایی ها مظهر و نمونه اتحاد و یکپارچگی ملت ایران می باشد و روز جهانی قدس به عنوان چتری است برای همه گروه ها و اقشار مختلف که با پرهیز از تفرقه به دنبال وحدت هر چه بیشتر باشند.
فضاسازی شهر، حضور وسیله نقلیه برای جابجای مردم در روز راهپیمایی، جمع آوری کمک های مردمی توسط کمیته امداد، استقرار ایستگاههای نقاشی ، آماده سازی مسیر راهپیمایی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
همچنین در این جلسه مقرر گردید راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش مرکزی، و شهرهای شاهدیه و زارچ بعد از نماز جمعه برگزار گردد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.